eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Zmiana treści umowy a brak informacji o zmianie. Operator twierdzi, że informację dostarczył


2014-10-03 22:41 autor: konto usunięte

2 380 odsłon

Zmiana treści umowy a brak informacji o zmianie. Operator twierdzi, że informację dostarczył

T-Mobile podwyższył mi taryfę bez mojej wiedzy, twierdząc, że wysłał mi wcześniej o tym informację pisemnie i e-mailem. Podobno zostałem w niej poinformowany, że mogę bez konsekwencji finansowych zerwać umowę w związku z jej zmianą do dnia 1 września.

Problem w tym, że nie dostałem ani e-maila, ani pisma, dlatego nie wypowiedziałem umowy przed tym terminem. T-mobile twierdzi, że chcąc to zrobić teraz muszę zapłacić 1900 zł kary. Ja twierdzę, że doręczenie korespondencji nie było skuteczne, w związku z tym mam prawo do bezpłatnego rozwiązania umowy.

W mailu do T-Mobile poprosiłem o przedstawienie dowodów dostarczenia mi korespondencji (np. kopii maila, który został rzekomo do mnie wysłany lub potwierdzenia odbioru listu, na którym to potwierdzeniu widnieje mój podpis).

Jak to wygląda w świetle prawa, kto ma rację?

Pytanie zaktualizowano 2014-10-03 22:45

Próbuję uzyskać od T-Mobile jakąkolwiek informację, że mogę z nimi rozwiązać umowę bez kary finansowej.

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • Pavali

    Dodano 2017-03-08 14:17 przez Pavali

    Jak rozwiązać umowę telefoniczną

    Witam,prowadziłem sklep internetowy. Któregoś dnia zadzwonił do mnie pan z Zumi.pl i przedstawił ofertę, która mi przypadła do gustu.Zgodziłem się przez telefon i co miesiąc otrzymywałem faktury za te warunki w umowie lecz przez telefon powiedział mi ten pan, że mój sklep będzie odwiedzać 1000 osób ...

  • Patryk95

    Dodano 2016-03-11 12:51 przez Patryk95

    Umowa telefoniczna między telemarketerem a przedsiębiorcą. Jak odstąpić?

    Witam!Wczoraj zawarłem umowę przez telefon na utworzenie strony internetowej, jednak myślałem, że będę mógł w ciągu 10 dni zrezygnować z umowy ale przedsiębiorca podobno nie może.Wczoraj do mnie zadzwoniła Pani czy chcę założyć stronę nie myślałem o tym wcześniej, przedstawiła ofertę 170zł/miesiąc o...

  • mail_leo_45

    Dodano 2013-09-23 00:19 przez mail_leo_45

    Kolejna reklamacja roweru

    20 lutego 2012 r. kupiłam w sklepie internetowym rower magnetyczny. Rower miał służyć jako sprzęt rehabilitacyjny przy schorzeniu kęgosłupa. Już po miesiącu dały się słyszeć w czasie jego użytkowania nienaturalne dźwięki z mechanizmu napędowego, o czym zawiadomiłam sprzedawcę (mam na to dowód w kore...

  • MykytaShli

    Dodano 2016-03-19 13:15 przez MykytaShli

    Odstąpienie od umowy Nova Centrum Edukacyjne

    Dzień dobry, wczoraj podpisałem umowe z Nova Centrum Edukacyjne, ale kiedy przyjechałem do domu i przeczytałem, to zrozumiałem, że bardzo dużo ukrytych kosztów. Chcę napisać odstąpienie od umowy, ale muszę zapłacić 400 zł za to (kara pieniężna) i nie rozumiem, dlaczego musze płacić. Co robić w danej...

  • konto usunięte

    Dodano 2016-02-18 14:55 przez konto usunięte

    Szkoła językowa - umowa

    Byłam ostatnio na pierwszych zajęciach w jednej szkole językowej. Po pierwszych zajęciach dostaliśmy do podpisania umowę (regulamin). Podpisałam. W umowie był punkt, że uczestnik wpłacił zadatek 200 zł (tak też wpłaciłam), a resztę ma dopłacić, ale ma prawo do rezygnacji z zajęć po pierwszych zajęci...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Portale randkowe a prawa konsumenta

    Portale randkowe a prawa konsumenta

    Zbliżają się Walentynki. Niektórzy będą szukać swojej drugiej połówki w sieci. Portale randkowe już kuszą swoich potencjalnych klientów. Na co zwrócić uwagę zawierając umowę z takim portalem? Czy możemy od niej odstąpić? Oto ...

  • W wakacje odstąpienie od umowy zawartej na odległość może być trudne

    W wakacje odstąpienie od umowy zawartej na odległość może być trudne

    Obowiązujące przepisy przyzwyczaiły nas do możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Co do zasady mamy na to 14 dni od dnia zakupu. Warto jednak pamiętać, że uprawnienie to nie tyczy się np. zakupionego online biletu na ...

  • 13 przypadków, które nie dają szans na odstąpienie od umowy

    13 przypadków, które nie dają szans na odstąpienie od umowy

    42 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty świąteczne Polacy wydadzą w „sieci”. To aż o 5,5 proc. więcej niż w roku ubiegłym – wynika z badań Deloitte. Za zakupami świątecznymi w Internecie przemawiają m.in. ceny, ale na ...

  • Bilety online a prawa konsumentów

    Bilety online a prawa konsumentów

    Dziś bilety na koncerty, sztuki teatralne czy inne wydarzenia kulturalne coraz częściej nabywamy przez internet. To bardzo wygodne rozwiązanie ma jednak i swoje minusy – trzeba bowiem zdawać sobie sprawę, że w przypadku zakupu biletów ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania