eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Jak rozwiązać umowę telefoniczną


2017-03-08 14:17 autor: Pavali

2 133 odsłon

Jak rozwiązać umowę telefoniczną

Witam,

prowadziłem sklep internetowy. Któregoś dnia zadzwonił do mnie pan z Zumi.pl i przedstawił ofertę, która mi przypadła do gustu.Zgodziłem się przez telefon i co miesiąc otrzymywałem faktury za te warunki w umowie lecz przez telefon powiedział mi ten pan, że mój sklep będzie odwiedzać 1000 osób co miesiąc z ich strony.

Co jest nieprawdą i powiedziałem, że chcę anulować ofertę i umowę? Cały czas przychodzą jednak do mnie faktury i zero odzewu z ich strony w sprawie reklamacji i zerwania umowy. Co mogę zrobić? Czy oni mogą naliczać mi odsetki?

Jak mogę zrezygnować z tej umowy?

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • Bibel7

    Dodano 2015-09-25 22:13 przez Bibel7

    Czy mogę żądać wymiany lub zwrotu pieniędzy?

    Witam,kupiłem rower carbonowy z wadą ukrytą, to znaczy mocowanie koła w tylnych widełkach jest niesymetryczne przez co koło leży w widelcu krzywo. Jest to bardo mało zauważalne lecz jest w tej klasie roweru i wydane moje pieniądze w kwocie prawie 8000 zł.Rower był sprzedawany jako używany, lecz mam ...

  • konto usunięte

    Dodano 2014-01-23 16:16 przez konto usunięte

    Reklamacja towaru przerobionego

    Kupiłam sukienkę w sklepie internetowym. Była za długa i krawcowa mi ją skróciła. Niestey po pierwszym praniu (w temp. niższej niż na metce), jedna strona sukienki jest krótsza. Chciałabym złożyć reklamację, ale nie wiem czy mi ją uwzględnią, bo ingerowałam w nią. Czy to prawda, że mogą nie przyjąć ...

  • atteks

    Dodano 2018-07-27 13:34 przez atteks

    Sklep internetowy - jak sobie poradzić z nieuczciwym

    Kupiłam w sklepie internetowym telefon, od razu złożyłam rezygnację, jednak pieniądze już zapłaciłam za towar. Zaczęłam się upominać o zwrot i wtedy sklep internetowy zmienił dane właściciela na stronie.Czy mogę zgłosić to PIP aby skontrolowali właściciela sklepu? Potwierdzenie zapłaty mam na firmę ...

  • groszek1312

    Dodano 2017-07-08 10:29 przez groszek1312

    Uszkodzona kuchenka kupiona ze sklepu internetowego

    Dzień dobry,w dniu 5 lipca odebrałam kuchenkę gazową emaliowaną zakupioną w sklepie internetowym. Opakowanie ze styropianu było całe, nie nosiło podejrzanych uszkodzeń. Klapa szklana w całości, piekarni szklany w całości. Po rozpakowaniu wizualnie bez dotykania wszystko fajnie, ale w momencie dotyka...

  • konto usunięte

    Dodano 2014-06-18 14:39 przez konto usunięte

    Zwrot towaru po rozpakowaniu z oryginalnego opakowania

    Mam następujący problem - sprzedałam za pośrednictwem allegro (prowadzę sklep internetowy) nowy rowerek biegowy. W opisie były podane wszystkie parametry, w tym wysokość rowerka. 10.06 sprzedałam rowerek - odbiór osobisty. 18.06, czyli dzisiaj zadzwoniła do mnie kupująca z pytaniem, kiedy może zwróc...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania