eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Zmiana treści umowy a brak informacji o zmianie. Operator twierdzi, że informację dostarczył


2014-10-03 22:41 autor: konto usunięte

2 996 odsłon

Zmiana treści umowy a brak informacji o zmianie. Operator twierdzi, że informację dostarczył

T-Mobile podwyższył mi taryfę bez mojej wiedzy, twierdząc, że wysłał mi wcześniej o tym informację pisemnie i e-mailem. Podobno zostałem w niej poinformowany, że mogę bez konsekwencji finansowych zerwać umowę w związku z jej zmianą do dnia 1 września.

Problem w tym, że nie dostałem ani e-maila, ani pisma, dlatego nie wypowiedziałem umowy przed tym terminem. T-mobile twierdzi, że chcąc to zrobić teraz muszę zapłacić 1900 zł kary. Ja twierdzę, że doręczenie korespondencji nie było skuteczne, w związku z tym mam prawo do bezpłatnego rozwiązania umowy.

W mailu do T-Mobile poprosiłem o przedstawienie dowodów dostarczenia mi korespondencji (np. kopii maila, który został rzekomo do mnie wysłany lub potwierdzenia odbioru listu, na którym to potwierdzeniu widnieje mój podpis).

Jak to wygląda w świetle prawa, kto ma rację?

Pytanie zaktualizowano 2014-10-03 22:45

Próbuję uzyskać od T-Mobile jakąkolwiek informację, że mogę z nimi rozwiązać umowę bez kary finansowej.

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • Pavali

    Dodano 2017-03-08 14:17 przez Pavali

    Jak rozwiązać umowę telefoniczną

    Witam,prowadziłem sklep internetowy. Któregoś dnia zadzwonił do mnie pan z Zumi.pl i przedstawił ofertę, która mi przypadła do gustu.Zgodziłem się przez telefon i co miesiąc otrzymywałem faktury za te warunki w umowie lecz przez telefon powiedział mi ten pan, że mój sklep będzie odwiedzać 1000 osób ...

  • Patryk95

    Dodano 2016-03-11 12:51 przez Patryk95

    Umowa telefoniczna między telemarketerem a przedsiębiorcą. Jak odstąpić?

    Witam!Wczoraj zawarłem umowę przez telefon na utworzenie strony internetowej, jednak myślałem, że będę mógł w ciągu 10 dni zrezygnować z umowy ale przedsiębiorca podobno nie może.Wczoraj do mnie zadzwoniła Pani czy chcę założyć stronę nie myślałem o tym wcześniej, przedstawiła ofertę 170zł/miesiąc o...

  • mail_leo_45

    Dodano 2013-09-23 00:19 przez mail_leo_45

    Kolejna reklamacja roweru

    20 lutego 2012 r. kupiłam w sklepie internetowym rower magnetyczny. Rower miał służyć jako sprzęt rehabilitacyjny przy schorzeniu kęgosłupa. Już po miesiącu dały się słyszeć w czasie jego użytkowania nienaturalne dźwięki z mechanizmu napędowego, o czym zawiadomiłam sprzedawcę (mam na to dowód w kore...

  • MykytaShli

    Dodano 2016-03-19 13:15 przez MykytaShli

    Odstąpienie od umowy Nova Centrum Edukacyjne

    Dzień dobry, wczoraj podpisałem umowe z Nova Centrum Edukacyjne, ale kiedy przyjechałem do domu i przeczytałem, to zrozumiałem, że bardzo dużo ukrytych kosztów. Chcę napisać odstąpienie od umowy, ale muszę zapłacić 400 zł za to (kara pieniężna) i nie rozumiem, dlaczego musze płacić. Co robić w danej...

  • konto usunięte

    Dodano 2016-02-18 14:55 przez konto usunięte

    Szkoła językowa - umowa

    Byłam ostatnio na pierwszych zajęciach w jednej szkole językowej. Po pierwszych zajęciach dostaliśmy do podpisania umowę (regulamin). Podpisałam. W umowie był punkt, że uczestnik wpłacił zadatek 200 zł (tak też wpłaciłam), a resztę ma dopłacić, ale ma prawo do rezygnacji z zajęć po pierwszych zajęci...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Bezpłatny okres próbny może być pułapką dla sprzedawców

    Bezpłatny okres próbny może być pułapką dla sprzedawców

    Jeśli przedsiębiorca oferuje bezpłatny okres próbny, który po zakończeniu automatycznie przekształca się w abonament płatny, musi poinformować klienta o jego prawie do odstąpienia od umowy w sposób jasny, zrozumiały i dokładny. W ...

  • 7 porad, jak nie wpaść w zakupowe pułapki w Black Friday

    7 porad, jak nie wpaść w zakupowe pułapki w Black Friday

    Black Friday, Black Week, Cyber Monday... W te dni ogarnia nas zakupowe szaleństwo. Poszukując jak najatrakcyjniejszych cen możemy jednak wpaść w niejedną pułapkę. Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 7 porad dla kupujących i ...

  • Black Friday: tak musi być zaprezentowana cena

    Black Friday: tak musi być zaprezentowana cena

    24 listopada przypada tegoroczny Black Friday. Jednak już teraz sklepy proponują różnego rodzaju akcje promocyjne w ramach Black Weeks. Z tej okazji UOKiK przypomina, w jaki sposób zgodnie z obowiązującymi przepisami powinna być prezentowana ...

  • Prawa konsumenta 2023 - co się zmieni od 1 stycznia?

    Prawa konsumenta 2023 - co się zmieni od 1 stycznia?

    1 stycznia 2023 r. wchodzi w życie wiele ważnych dla konsumentów przepisów. Zmiany dotyczą zakupów online i na wyprzedażach, reklamacji wadliwych produktów, zakupów na pokazach handlowych i wycieczkach. Oto poradnik po najważniejszych ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania