eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo pracy › Świadectwo pracy a zakład pracy


2013-02-04 19:35 autor: mariaola

2 749 odsłon

Świadectwo pracy a zakład pracy

Nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie. Co z odbiorem świadectwa pracy? Czy jestem zobowiązana odebrać je w czasie choroby? Nadmieniam, że obecnie nie mam możliwości dotarcia po nie ze względu na zdrowie.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-02-04 20:33 autor odpowiedzi: Jowita

    Pracodawca,  przesyła świadectwo pracy pracownikowi za pośrednictwem poczty albo doręcza go w inny sposób.  W przypadku przesłania świadectwa pocztą doręczenie świadectwa pracy za pośrednictwem poczty powinno nastąpić nie później niż w ciągu 7 dni od dnia ustania stosunku pracy.

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Jak zredagować świadectwo pracy?

    Jak zredagować świadectwo pracy?

    Świadectwo pracy to bardzo ważny dla pracownika dokument wydawany przez pracodawcę po rozwiązaniu lub wygaśnięciu stosunku pracy. Dokument ten powinien zawierać informacje niezbędne do ustalenia uprawnień ze stosunku pracy i uprawnień z ...

  • Następca prawny firmy wystawi świadectwo pracy?

    Następca prawny firmy wystawi świadectwo pracy?

    Podstawowym dokumentem potwierdzającym wykonywanie prac w szczególnych warunkach jest "świadectwo wykonywania pracy w szczególnych warunkach". Powinno ono zawierać m.in. informację o całym okresie zatrudnienia oraz o okresie wykonywania pracy ...

  • Wydawanie świadectw pracy - zmiany do rozporządzenia

    Wydawanie świadectw pracy - zmiany do rozporządzenia

    W Dz. U. nr 251 z dnia 22 listopada 2011 r., pod poz. 1509 opublikowano rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 listopada 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowej treści świadectwa pracy oraz sposobu i ...

  • Zatrudnienie w kilku placówkach a świadectwo pracy

    Zatrudnienie w kilku placówkach a świadectwo pracy

    Świadectwo pracy jest nieodłącznie związane z zawartym stosunkiem pracy. Jeśli pracownik zatrudniony był jednocześnie w kilku stosunkach pracy na podstawie kilku umów o pracę, to świadectwo pracy powinno zostać wystawione z każdego ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo pracy

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania