Witam,
12.05.2017r. kupiłam okulary korekcyjne w salonie optycznym. Oprawki były firmowe i drogie. 26.07.2017 r. złożyłam reklamacje w salonie. Oddałam okulary, ponieważ wyłamał się zausznik. Pracownica salonu przyjmując je, włożyła okulary w mojej obecności do myjki i podczas wyciągania z maszyny, okulary dosłownie rozpadły się jej w rękach i część spadła na podłogę.
Pracownica w opisie reklamacji nie wyszczególniła, że okulary rozsypały się w salonie, tylko, że podczas wyjmowania z myjki. Nie napisała też, że spadły jej na posadzkę. 4.08.2017 r. dostałam smsa o odmownej decyzji uznania reklamacji. W uzasadnieniu napisano, że na szkle i oprawce są rysy, a zausznik został wyłamany, co nosi znamiona uszkodzenia mechanicznego. Jakie mam prawa w tej sytuacji?
Dodano 2017-07-08 10:29 przez groszek1312
Dzień dobry,w dniu 5 lipca odebrałam kuchenkę gazową emaliowaną zakupioną w sklepie internetowym. Opakowanie ze styropianu było całe, nie nosiło podejrzanych uszkodzeń. Klapa szklana w całości, piekarni szklany w całości. Po rozpakowaniu wizualnie bez dotykania wszystko fajnie, ale w momencie dotyka...
Dodano 2017-02-01 17:26 przez pawlig
Szanowni Państwo,zleciłem w drukarni druk ulotek w 4 różnych wzorach (format i papier ten sam). Łącznie nakład około 150 tys. szt.Ulotki docelowo były rozkładane w skrzynkach w 4 różnych regionach (firma trzecia).Niestety ulotki dotarły do nas pomieszane (z około 40 kartonów z ulotkami, w 3/4 z nich...
Dodano 2016-12-05 18:04 przez 89karolina
Witam,piszę z pytaniem odnośnie krzesełka do karmienia dziecka. Kupiłam je tydzień temu i po rozpakowaniu był niesamowity smród. Nie chodzi o całe krzesełko tylko poszycie, które zaznaczam jest ściągane, jest wykonane z tak jakby ceratki, łatwej do umycia. Sprzedawca zalecił wietrzenie... Wietrzę ju...
Dodano 2016-11-05 06:21 przez monika124
Dzień dobry, 20 dni temu oddałam do reklamacji wadliwy produkt i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Do dnia dzisiejszego nie dostałam odpowiedzi ze sklepu o ich stanowisku.Proszę o informację, czy jeśli w tym przypadku upłynął termin 14 dni od złożenia reklamacji mogę żądać jej uznania, czyli zwrotu pien...
Dodano 2016-10-11 15:10 przez kasiabbb
Witam,mam prośbę o pomoc otóż... Kupilam lodówkę za gotówkę w sklepie stacjonarnym w niedzielę, zapłaciłam również za transport i została dostarczona w środę trzy dni później. Panowie serwisanci wnieśli i podpisałam protokół, że nie ma żadnych wad widocznych, jednakże dopiero w sobotę usiłowałam ją ...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Dzień Konsumenta 2023. Czy zwrot towaru zawsze jest możliwy?
Dziś Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji eksperci Intrum postanowili przyjrzeć się jednemu z najważniejszych praw konsumenta, czyli uprawnienia do zwrotu zakupionego towaru. Czy w każdej sytuacji jest to możliwe? Jak zwrócić towar ...
Reklamacja towaru: konsumencie uważaj
- Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...
Reklamacja towaru: kiedy można ją odrzucić?
Sprzedając towary trzeba liczyć się z odpowiedzialnością za ich wady. Nie każda reklamacja klienta jest jednak zasadna. W pewnych okolicznościach można ją skutecznie odrzucić.
Prawa konsumenta 2023 - co się zmieni od 1 stycznia?
1 stycznia 2023 r. wchodzi w życie wiele ważnych dla konsumentów przepisów. Zmiany dotyczą zakupów online i na wyprzedażach, reklamacji wadliwych produktów, zakupów na pokazach handlowych i wycieczkach. Oto poradnik po najważniejszych ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42