2017-02-01 17:26 autor: pawlig
2 887 odsłon
Szanowni Państwo,
zleciłem w drukarni druk ulotek w 4 różnych wzorach (format i papier ten sam). Łącznie nakład około 150 tys. szt.
Ulotki docelowo były rozkładane w skrzynkach w 4 różnych regionach (firma trzecia).
Niestety ulotki dotarły do nas pomieszane (z około 40 kartonów z ulotkami, w 3/4 z nich były pomieszane wzory - czyli w kartonie było co najmniej 2 wzory ulotek).
Zmusiło to nas do ich segregacji (klient niecierpliwie czeka "pod drzwiami" na odbiór i nie było czasu na ponowny druk lub zwrot do drukarni na drugim końcu Polski).
Napisałem reklamację do drukarni "...proszę o ustosunkowanie się do ... i stosowną reakcję" - w ciągu 14 dni nie odpowiedzieli.
Po kilku dniach drukarnia umieściła na swojej stronie "odpowiedź" na reklamację, gdzie uznają reklamację i proponuję "rabat" w wys. 80 zł do wykorzystania przy następnych pracach. Dodam, iż praca zajęła dośc dużo roboczogodzin i nasze koszty oszacowałem na 950 zł netto.
Od tej pory poza 2 wezwaniami do zapłaty drukarnia nie rozmawia ze mną, nie odpowiada na propozycje kompromisu, etc. Obawiam się: wpisu do rejestru dłużników i sprawy w sądzie.
Co mogę zrobić w tej sytuacji? Jak mogę formalnie tę sprawę zamknąć?
Pozdrawiam,
Paweł
Dodano 2016-11-05 06:21 przez monika124
Dzień dobry, 20 dni temu oddałam do reklamacji wadliwy produkt i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Do dnia dzisiejszego nie dostałam odpowiedzi ze sklepu o ich stanowisku.Proszę o informację, czy jeśli w tym przypadku upłynął termin 14 dni od złożenia reklamacji mogę żądać jej uznania, czyli zwrotu pien...
Dodano 2015-09-25 22:13 przez Bibel7
Witam,kupiłem rower carbonowy z wadą ukrytą, to znaczy mocowanie koła w tylnych widełkach jest niesymetryczne przez co koło leży w widelcu krzywo. Jest to bardo mało zauważalne lecz jest w tej klasie roweru i wydane moje pieniądze w kwocie prawie 8000 zł.Rower był sprzedawany jako używany, lecz mam ...
Dodano 2013-11-24 12:34 przez PM
Dokonałam zakupu towaru używanego na allegro, który jest niezgodny z opisem aukcji. Otworzyłem paczkę przy kurierze (sprzedawca wskazał, żeby tak postąpić - aby sprawdzić czy coś nie jest połamane) i już wtedy okazało się, że styropianowa część jest połamana, nie wspomnę o zaciągnięciach dziurze i i...
Dodano 2017-08-08 23:32 przez aleksa
Zatrudniliśmy DJ-a na wesele. Podpisaliśmy umowę, w której musieliśmy zapłacić zadatek (w umowie był zapis, że w przypadku naszej rezygnacji z jego usług nie otrzymamy zadatku i będziemy musieli pokryć 50 % kosztów). DJ stawił się na sali weselnej o godz. 12, czyli 5 godzin przed rozpoczęciem wesela...
Dodano 2016-12-05 18:04 przez 89karolina
Witam,piszę z pytaniem odnośnie krzesełka do karmienia dziecka. Kupiłam je tydzień temu i po rozpakowaniu był niesamowity smród. Nie chodzi o całe krzesełko tylko poszycie, które zaznaczam jest ściągane, jest wykonane z tak jakby ceratki, łatwej do umycia. Sprzedawca zalecił wietrzenie... Wietrzę ju...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Dzień Konsumenta 2023. Czy zwrot towaru zawsze jest możliwy?
Dziś Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji eksperci Intrum postanowili przyjrzeć się jednemu z najważniejszych praw konsumenta, czyli uprawnienia do zwrotu zakupionego towaru. Czy w każdej sytuacji jest to możliwe? Jak zwrócić towar ...
Reklamacja towaru: konsumencie uważaj
- Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...
Reklamacja towaru: kiedy można ją odrzucić?
Sprzedając towary trzeba liczyć się z odpowiedzialnością za ich wady. Nie każda reklamacja klienta jest jednak zasadna. W pewnych okolicznościach można ją skutecznie odrzucić.
Prawa konsumenta 2023 - co się zmieni od 1 stycznia?
1 stycznia 2023 r. wchodzi w życie wiele ważnych dla konsumentów przepisów. Zmiany dotyczą zakupów online i na wyprzedażach, reklamacji wadliwych produktów, zakupów na pokazach handlowych i wycieczkach. Oto poradnik po najważniejszych ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42