eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Prawo konsumenta i pośrednika sprzedaży


2017-06-13 18:22 autor: magd-huko

802 odsłon

Prawo konsumenta i pośrednika sprzedaży

Witam, bardzo proszę o poradę,

jakiś czas temu podjęłam współpracę z producentem ubrań z Chin, dla którego świadczyłam usługi i sprzedawałam ubrania, które sam producent wysyłał prosto z Chin do klienta, czyli ja dostawałam zdjęcia produktów, które producent oferował, wystawiałam zdjęcia tych produktów, przyjmowałam zamówienia i pieniądze, następnie wysyłałam zamówienie z przelewem do producenta i on już zajmował się wysyłką do klienta. W skrócie pośredniczyłam w sprzedaży. 

Teraz mam taki problem. Jedna z Pań, która kupiła spodnie chce je zwrócić, ponieważ się jej nie podobają. Producent odmawia przyjęcia zwrotu, a Pani, która kupiła spodnie oskarża mnie, grozi mi policją i sądem. Wartość 2 par spodni to 130 zł. Proszę o informację czy ta Pani ma podstawę żeby mnie oskarżać i pozwać na policję?
 
Bardzo proszę o pomoc.

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • 89karolina

    Dodano 2016-12-05 18:04 przez 89karolina

    Reklamacja cuchnącego produktu - czy to możliwe?

    Witam,piszę z pytaniem odnośnie krzesełka do karmienia dziecka. Kupiłam je tydzień temu i po rozpakowaniu był niesamowity smród. Nie chodzi o całe krzesełko tylko poszycie, które zaznaczam jest ściągane, jest wykonane z tak jakby ceratki, łatwej do umycia. Sprzedawca zalecił wietrzenie... Wietrzę ju...

  • Konrad.,,

    Dodano 2016-08-12 21:32 przez Konrad.,,

    Niezgodność towaru z umową. Czy mogę odzyskać pieniądze?

    Chciałem kupić tylną oś do mojego quada. W internecie a dokładniej na portalu olx znalazłem ofertę, która mówiła o kołach z osią gratis.Gdy przesyłka przyszła okazało się, że nie jest to oś, leczy tylny most, który nie jest mi potrzebny. Sprzedający chyba o tym wiedział i gdy mu to napisałem odpowie...

  • konto usunięte

    Dodano 2016-07-27 16:19 przez konto usunięte

    Odmowa przyjęcia reklamacji

    W sklepie Małpka Expres we Wrocławiu (ul. Niedzwiedzia 17), sprzedawca-kierownik sklepu nie przyjął zgłoszonej reklamacji 2-3 min od chwili zakupu napoju Frugo, w którym stwierdziłem przypuszczalnie obecność pleśni.Twierdził, że skoro napój został otwarty za progiem sklepu, to "mogę go sobie w dupę ...

  • lilka123

    Dodano 2015-12-27 14:51 przez lilka123

    Reklamacja psującej się zabawki dla dziecka

    Witam,w listopadzie kupiłam dziecku samochód na pilota. Nie mam paragonu ani opakowania. Samochód na początku jeździł odpakowany, dopiero w wigilię teraz jeździ tak jak by chciał, a nie mógł. Baterie są nowe. Czy jest jakiś sposób by autko oddać?

  • monish

    Dodano 2015-09-09 15:11 przez monish

    Zakup przez internet i prawo zwrotu rzeczy wykonanej ręcznie

    Witam serdecznie,zamówiłam na allegro karykaturę. Umówiłam się z Panią, że wyśle ją w poniedziałek. Jak się okazuje wysłała ją dopiero w czwartek, prezent był potrzebny na sobotę, a dotarł do mnie dopiero w poniedziałek.Obrazek doszedł do mnie cały pognieciony i kompletnie nienadający się na prezent...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • W e-commerce w maju duże zmiany dla sprzedających

    W e-commerce w maju duże zmiany dla sprzedających

    Trzy unijne dyrektywy – 2019/770 (dyrektywa cyfrowa), 2019/771 (dyrektywa towarowa) oraz 2019/2161 (dyrektywa Omnibus) mają zostać implementowane do polskiego prawa w najbliższym miesiącu. Dotyczą one szeregu kwestii, w szczególności ...

  • Prezent na Walentynki. Zwrot nie zawsze możliwy

    Prezent na Walentynki. Zwrot nie zawsze możliwy

    Niebawem Walentynki. Zakochani chętnie obdarowują się prezentami, często kupowanymi online. Dlatego Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało porady dotyczące prawa do zwrotu. O czy musimy pamiętać, chcąc zwrócić towar? Jakie prezenty ...

  • Prawa konsumenta. Nowe zasady rękojmi i gwarancji

    Prawa konsumenta. Nowe zasady rękojmi i gwarancji

    Szykują się istotne zmiany przepisów dotyczących ochrony praw konsumentów. Obejmą one wszystkich przedsiębiorców prowadzących sprzedaż na rzecz konsumentów, ponieważ dotyczą odpowiedzialności z tytułu rękojmi i gwarancji za wady ...

  • 3 zasady bezpiecznego zakupu prezentów świątecznych

    3 zasady bezpiecznego zakupu prezentów świątecznych

    Przedświąteczne zakupowe szaleństwo wkracza w decydującą fazę. Przedsiębiorcy szykują się na rekordowe zyski, a konsumenci dokładają wszelkich starań, by wybrane prezenty wywołały uśmiech na twarzach obdarowanych. Dlatego podczas ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania