eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Zwrot pieniędzy. Sklep nie zrealizował mojego zamówienia


2015-12-08 13:40 autor: bibolok

2 598 odsłon

Zwrot pieniędzy. Sklep nie zrealizował mojego zamówienia

Zamówiłam w sklepie internetowym kilka rzeczy (5 dokładnie), opłaciłam natychmiast przez PayU, sprzedawca otrzymał wpłatę.

Po 5 dniach i kilku moich mailach, sklep napisał, że moje zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku części zamówienia (sprawdziłam, że wg stanu dostępności na stronie sklepu brakuje tylko jednej zabawki). Zamówienie jest anulowane i proszą o numer konta do zwrotu.

Nie przeszkadzałaby mi realizacja zamówienia bez tej jednej rzeczy, wręcz zależałoby mi na tym bardzo, zapytałam nawet o to sklep, ale bez odezwu.

Podałam numer konta i moje pytanie, jak długo mam czekać na zwrot pieniędzy?
Wina leży ewidentnie po stronie sklepu. Miałam już przypadek, że zwrot pieniędzy dostałam wcześniej niż przesyłkę, ale nigdy, że sklep anulował moje zamówienie.

Dziękuje za pomoc.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2015-12-08 13:52 autor odpowiedzi: Agata Mikucka

    Zwrot powinna Pani otrzymać niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni

    Mikucka Orfin Adwokaci s.c., ul. Abrahama 26/2, 81-366 Gdynia, www.molaw.pl

    Oceń odpowiedź 0 2

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • Bibel7

    Dodano 2015-09-25 22:13 przez Bibel7

    Czy mogę żądać wymiany lub zwrotu pieniędzy?

    Witam,kupiłem rower carbonowy z wadą ukrytą, to znaczy mocowanie koła w tylnych widełkach jest niesymetryczne przez co koło leży w widelcu krzywo. Jest to bardo mało zauważalne lecz jest w tej klasie roweru i wydane moje pieniądze w kwocie prawie 8000 zł.Rower był sprzedawany jako używany, lecz mam ...

  • monish

    Dodano 2015-09-09 15:11 przez monish

    Zakup przez internet i prawo zwrotu rzeczy wykonanej ręcznie

    Witam serdecznie,zamówiłam na allegro karykaturę. Umówiłam się z Panią, że wyśle ją w poniedziałek. Jak się okazuje wysłała ją dopiero w czwartek, prezent był potrzebny na sobotę, a dotarł do mnie dopiero w poniedziałek.Obrazek doszedł do mnie cały pognieciony i kompletnie nienadający się na prezent...

  • konto usunięte

    Dodano 2015-05-19 18:42 przez konto usunięte

    Firma a zakupy w sklepie internetowym. Czy mogę anulować zamówienie?

    Czy jako firma mam prawo do anulowania zamówienia, jeśli towar do mnie nie został wysłany? Konkretnie chodzi o zamówione opony do samochodów dostawczych.  08.05 (piątek, godz. 23.25) złożyłem zamówienie w sklepie internetowym, 09.05 (sobota) zostało ono przyjęte do realizacji, a 11.05 (poniedziałek ...

  • Konrad.,,

    Dodano 2016-08-12 21:32 przez Konrad.,,

    Niezgodność towaru z umową. Czy mogę odzyskać pieniądze?

    Chciałem kupić tylną oś do mojego quada. W internecie a dokładniej na portalu olx znalazłem ofertę, która mówiła o kołach z osią gratis.Gdy przesyłka przyszła okazało się, że nie jest to oś, leczy tylny most, który nie jest mi potrzebny. Sprzedający chyba o tym wiedział i gdy mu to napisałem odpowie...

  • konto usunięte

    Dodano 2016-07-21 10:32 przez konto usunięte

    Odstąpienie od umowy, zwrot towaru. Firma nie chce mi oddać pieniędzy dopóki nie oddam korekty

    Witam,kupiłam na allegro rzecz dla dziecka, okazało się produktem z Chin i bałam się, że zaraz się rozleci. Zreszta na takie wyglądało. Wysłałam odstąpienie od umowy wraz z kopią faktury, ponieważ o takową poprosiłam wraz z rzeczą, którą kupiłam. Wcześniej wysłałam mailem do tej firmy odstąpienie od...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Prawo a cross-border w e-commerce. Czy stosowanie przepisów z kraju pochodzenia wystarczy?

    Prawo a cross-border w e-commerce. Czy stosowanie przepisów z kraju pochodzenia wystarczy?

    Wiosną ubiegłego roku do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej wpłynął wniosek, który ma rozstrzygnąć, czy produkty z jednego kraju, mogą być sprzedawane do innego - o bardziej zaostrzonych przepisach. - To sytuacja, skomplikowana ...

  • Jak sprawdzić wiarygodność e-sklepu w 6 krokach

    Jak sprawdzić wiarygodność e-sklepu w 6 krokach

    O tym, że święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, możemy przekonać się odwiedzając dowolnie wybrane centrum handlowe. Kupujący, którzy nie przepadają za zgiełkiem galerii, świąteczny nastrój poczują także przez ...

  • Zobacz, jak działa gwarancja zwrotu pieniędzy

    Zobacz, jak działa gwarancja zwrotu pieniędzy

    Chociaż zakupy przez internet święcą triumfy popularności, to klienci nadal jednak nie przestają uważać ich za ryzykowne. Nic dziwnego. O nieuczciwych praktykach i oszustwach słyszy się niemal każdego dnia. Konsumenci, którzy nie mają ...

  • Sklep internetowy z bezpiecznym systemem płatności

    Sklep internetowy z bezpiecznym systemem płatności

    Każdego roku dostęp do Internetu ma coraz większa liczba osób. Wraz ze wzrostem liczby użytkowników Internetu, ciągle rośnie też grono chętnych na e-zakupy. Coraz częściej konsumenci korzystają z zakupów internetowych, które ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania