2012-10-15 13:21 autor: ANIBUS
4 274 odsłon
Od 10 miesięcy prowadzę dział kadr. Przez 7 miesięcy miałam zastępować kierownika kadr w związku z jego odejściem z pracy na emeryturę. W tym czasie kierownik kadr był 3/4 tego okresu pracy na wolnym od pracy z tyt. chorobowego, sanatorium, urlopu za 2 lata.
Po odejściu kierownika kadr nic się nie zmieniło w moim zakresie czynności, wynagradzaniu czy też powierzonych obowiązkach. Złożone deklaracje czy też polecenia dyrektora były ustne i do dnia dzisiejszego nie mogę uzyskać informacji jakie praktycznie mam stanowisko.
Do tej pory zajmowałam stanowisko asystenta dyrektora i co kilka miesięcy zmieniał się mój zakres prac. Na dzisiaj przyszła pracownica, która ma otrzymać stanowisko - asystenta dyrektora. Co mam w tym wypadku robić?
Dodano 2014-05-19 13:27 przez konto usunięte
Witam,
jestem w sytuacji, gdzie pracodawca chce nałożyć na mnie dodatkowe obowiązki dotychczas niezwiązane z moim zakresem obowiązków. Czy mam obowiązek się zgodzić i czy nieprzyjęcie tych nowych obowiązków skutkować będzie np. wydaleniem mnie z pracy? Nadmienię, że zajmuję się składaniem tekstów do...
Dodano 2014-01-03 16:33 przez dziurd
Mój pracownik na umowie o pracę ma napisane, pracownik biurowy i wykonuje zadania dotyczące: świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego (przyjmowanie dokumentów, wydawanie decyzji, wprowadzanie danych do komputera oraz decyzje dotyczące, przyznawania alimentów).
Teraz chcę dopisać do jego zakr...
Dodano 2015-07-03 08:45 przez iwon661
Witam,
pracuję w urzędzie wojewódzkim w danym oddziale. Od 15 miesięcy dodatkowo uczestniczę w wydziałowym zespole wykonując zadania z innego oddziału (zupełnie inny zakres obowiązków), za co nie dostaję żadnego dodatku zadaniowego, natomiast otrzymałam jedną nagrodę specjalną.
W tej chwili sytuacja...
Dodano 2013-12-19 09:33 przez hausner
Witam,
jestem zatrudniony w firmie z branży kolejowej jako mistrz spawalnik. Stanowisko zostało utworzone niedawno ze względu na konieczność wdrożenia norm PN-EN ISO 3834-2 oraz PN-EN 15085-2. Ze wzdględu na brak konieczności załączania dokumentacji spawalniczej (jeszcze) do zamawiającego (PKP Cargo...
Dodano 2012-11-16 11:21 przez konto usunięte
Witam. Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda sytuacja prawnie, gdy zmieniane są obowiązki jednego pracownika z kilku na tym samym stanowisku.
Sytuacja wygląda następująco: W firmie jest czterech liderów (maja ten sam zakres obowiązków i umowy na czas nieokreślony) jeden z nich w ramach dodatku finans...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Regulamin wynagradzania w małych firmach
Przepisy nie nakładają na pracodawcę zatrudniającego mniej niż 20 pracowników obowiązku tworzenia regulaminu wynagradzania, ale jednocześnie nie zabraniają jego tworzenia.
Zakres czynności i obowiązków pracownika
Obecnie wprowadzamy w naszym zakładzie pisemne zakresy obowiązków dla poszczególnych stanowisk. Dyrektor firmy zdecydował, że każdy zakres obowiązków ma zawierać w końcowym punkcie wyrażenie: "Oprócz obowiązków objętych niniejszym ...
Umowy cywilnoprawne i o pracę a wynagrodzenie
Wybór umowy i związany z tym rodzaj stosunku prawnego łączącego strony umowy przesądza o charakterze świadczenia wypłacanego przez zatrudniającego w zamian za wykonaną pracę. Poniżej porównano "wypłaty" z tytułu najczęściej ...
Projektowanie stanowisk pracy