eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKadry / Wynagrodzenia / BHP › Funkcja kierownika. Ile osób musi mieć pod sobą?


2015-11-16 08:17 autor: konto usunięte

14 252 odsłon

Funkcja kierownika. Ile osób musi mieć pod sobą?

Witam,

czy jest jakiś przepis, który mówi o tym, ile osób musi mieć pod sobą kierownik księgowości? Czy jedna osoba wystarczy?

Dodam, że w zakładzie pracy jeśli chodzi o księgowość, jest główna księgowa, kierownik księgowości i dział czynszów.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2015-11-16 09:54 autor odpowiedzi: Monika Rucka-Peryt

    Przepisu nie ma. Regulują to wewnętrzne zapisy, struktura firmy.

    Zapraszam na mój blog www.behapowcy.pl Polecam www.mirp.pl

    Oceń odpowiedź 3 1

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • pszczułka

    Dodano 2019-02-11 10:30 przez pszczułka

    Praca z rodziną

    Moje pytanie brzmi: czy jest przepis w kodeksie pracy zabraniający dwojga braci na jednym odziale na tej samej zmianie na stanowisku pracownik fizyczny?

  • IKam

    Dodano 2018-10-05 10:24 przez IKam

    Jakie są przepisy dotyczące zakresu obowiązków?

    Dzień dobry,
    w organizacjijest stanowisko, na którym pracuje brygada (pracownicy z takim samym zakresem). Pojawił się pomysł, aby zatrudnić kolejną brygadę dedykowaną do zupełnie innych zadań.
    Moje pytanie jest takie, czy przy tworzeniu zakresu obowiązków należy uwzględnić w dwóch brygadach ten sam...

  • karolina.maciag

    Dodano 2016-02-28 12:49 przez karolina.maciag

    Oskładkowanie benefitów - zapis w regulaminie pracy

    Drodzy, czy znancie podstawę prawną zwalniającą z obowiązku odprowadzania składek ZUS od benefitów za czas niezdolności do pracy? Czy wprowadzanie do regulaminu pracy zapisu jn. jest wstarczające? Ponadto, pracodawca wprowadza rozdz. X, dotyczący odprowadzania składek ZUS od benefitów traktowanych j...

  • onizuka81

    Dodano 2013-07-26 16:17 przez onizuka81

    Częsta zmiana stanowiska pracy. Czy można tak robić?

    Witam,
    Czy wyrywkowe zmiany stanowisk są dozwolone? Jestem uniwersalnym pracownikiem i kiedy tylko jest potrzeba (zdarza się to nazbyt często), jestem odsyłany na inne stanowiska - praca na swoim nie sprawia mi żadnych problemów tymczasem przez te drugie, po raz kolejny mam chorobowe...
    Inni pracown...

  • adid

    Dodano 2013-06-20 22:13 przez adid

    Jak powinien wyglądać odbiór godzin za pracę w sobotę?

    Witam,
    Pracuję w firmie prywatnej, 8 godz. dziennie, pięć dni w tygodniu (pon-pt). W latach 2006-10 dodatkowo musiałam pracować w soboty po 4-5 godzin, zapis taki został ujęty odrębnie nie w umowie, ale jako wewnętrzny regulamin podpisany przez pracowników. Za 4 godz. pracy w sobotę miałam do odebra...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • 5 rzeczy, które warto wiedzieć o regulaminie pracy

    5 rzeczy, które warto wiedzieć o regulaminie pracy

    Regulamin pracy to inaczej wewnątrzzakładowe źródło prawa pracy, które określa organizację i porządek pracy, a także związane z tym prawa i obowiązki pracodawcy oraz pracowników. Tego typu akt regulujący poprawia działanie firmy ...

  • Jak wycofać regulamin pracy i regulamin wynagradzania?

    Jak wycofać regulamin pracy i regulamin wynagradzania?

    Od początku bieżącego roku obowiązują przepisy, na mocy których przedsiębiorcy zatrudniający poniżej 50 pracowników nie muszą się już martwić o regulamin pracy i wynagradzania. Tworzenie tych dokumentów stało się bowiem ...

  • Regulamin wynagrodzeń - konieczne zmiany

    Regulamin wynagrodzeń - konieczne zmiany

    W ciągu trzech miesięcy 2009 r. inspektorzy pracy skontrolowali 19,3 tys. pracodawców pod kątem przestrzegania przepisów w zakresie wypłat wynagrodzeń. Liczba pracowników, którym pracodawcy nie wypłacają wynagrodzeń, rośnie. Jest to ...

  • Jak zmienić regulamin wynagradzania?

    Jak zmienić regulamin wynagradzania?

    Rozważmy następujący przypadek: chcę napisać nowy regulamin wynagradzania, tzn. dostosować treść zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponieważ ostatni regulamin jest z 2003 r. Czy muszę jakoś wypowiedzieć stary regulamin, czy wystarczy ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Kadry / Wynagrodzenia / BHP

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania