eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Problem z Neostradą i odmowa reklamacji. Jak złożyć kolejną?


2016-02-21 11:12 autor: 89karolina

2 220 odsłon

Problem z Neostradą i odmowa reklamacji. Jak złożyć kolejną?

Od kilkunastu lat korzystam z Neostrady bezprzewodowej jako domowego Internetu. Nigdy wcześniej nie było z nią problemów. Jednak w tym roku coś zaczęło się dziać. Mieliśmy modem Neostrady (opłata 10 zł miesięcznie), oraz internet do 10 mb/s. Akurat kończyła się umowa, więc operator zaproponował nam nowy modem na własność za ponad 100 zł oraz zwiększenie prędkości Internetu do 20 mb/s.

Uznaliśmy, że to dobra oferta i przystaliśmy na nią. Wtedy zaczęły się problemy. Wcześniej internet działał na 2 piętrach domu bez żadnego problemu oraz na ogrodzie. Obecnie jego działanie na piętrze, na którym znajduje się modem, pozostawia wiele do życzenia - ciągle się rozłącza i coś szwankuje. Składaliśmy już reklamację do Orange, jednak bardzo szybko otrzymaliśmy odpowiedź odmowną. Uzasadnioną tym, że służby techniczne (które były wcześniej u nas w domu i powiedziały, że zasięg jest słaby i nie będzie działał poprawnie), nie potwierdziły nieprawidłowego działania usługi Neostrada, że port skonfigurowany jest poprawnie, przepływność zgodna z umową i usługa działa stabilnie. Jednak tak nie jest.

Ciągle dzieje się to samo, na górnym piętrze Internet nie działa, a na dole działa po prostu źle. Czy coś więcej możemy z tym zrobić? Jak napisać kolejną reklamację?

Proszę o pomoc.

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • underteam

    Dodano 2013-06-18 16:42 przez underteam

    Zwrot telefonu. Towar niezgodny z umową

    Witam,
    14 dni temu oddałem telefon do salonu Orange (towar niezgodny z umowa, tel. oddałem już po raz 3.). Dziś mija 14 dni. Jakie mam prawa i co mogę zyskać w salonie?

  • agnie22szka

    Dodano 2017-08-04 14:34 przez agnie22szka

    Reklamacja okularów oceniona negatywnie. Co dalej?

    Witam,12.05.2017r. kupiłam okulary korekcyjne w salonie optycznym. Oprawki były firmowe i drogie. 26.07.2017 r. złożyłam reklamacje w salonie. Oddałam okulary, ponieważ wyłamał się zausznik. Pracownica salonu przyjmując je, włożyła okulary w mojej obecności do myjki i podczas wyciągania z maszyny, o...

  • szyszka

    Dodano 2014-10-08 10:43 przez szyszka

    Podstawa prawna dla korzystających z telekomunikacji. Skarga na Orange

    Jaka jest aktualna podstawa prawna, z której mogę skorzystać do napisania skargi w zakresie telekomunikacji? Chcę napisać "skargę do orange", ponieważ płacę za usługę, która nie została włączona w terminie. W dodatku dostałam niesprawną kartę do routera.
    Czym mogę się podeprzeć?

  • Maxiorg

    Dodano 2015-11-18 10:00 przez Maxiorg

    Wada fabryczna, po gwarancji, po 2 latach wada zauważona, a producent olewa. Co robić?

    Witam, ponad dwa lata temu zakupiłem od polskiego producenta maszyną za ok. 40 tyś brutto, gwarancja była na  rok, po dwóch latach z hakiem zauważyliśmy, że maszyna jest nie zgodna z warunkami umowy, czyli nie spełniam wymogów specyfikacji co do wielkości co wiążę się z jej mniejszymi możliwościami....

  • Konrad.,,

    Dodano 2016-08-12 21:32 przez Konrad.,,

    Niezgodność towaru z umową. Czy mogę odzyskać pieniądze?

    Chciałem kupić tylną oś do mojego quada. W internecie a dokładniej na portalu olx znalazłem ofertę, która mówiła o kołach z osią gratis.Gdy przesyłka przyszła okazało się, że nie jest to oś, leczy tylny most, który nie jest mi potrzebny. Sprzedający chyba o tym wiedział i gdy mu to napisałem odpowie...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Reklamacja towaru: konsumencie uważaj

    Reklamacja towaru: konsumencie uważaj

    - Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...

  • Nowe obowiązki sklepów on-line: dyrektywa cyfrowa

    Nowe obowiązki sklepów on-line: dyrektywa cyfrowa

    W dzisiejszym artykule cyklu nowych obowiązków sprzedawców branży e – commerce chcemy omówić największe zmiany, jakie na polskim rynku wprowadziła implementacja dyrektywy cyfrowej, która obok omówionych w poprzednich artykułach ...

  • Nowe obowiązki sklepów on-line. Jaki jest stan implementacji dyrektywy towarowej?

    Nowe obowiązki sklepów on-line. Jaki jest stan implementacji dyrektywy towarowej?

    W dzisiejszym artykule cyklu nowych obowiązków sprzedawców branży e-commerce będziemy omawiać stan implementacji oraz największe zmiany, jakie na polskim rynku wprowadziła implementacja dyrektywy towarowej, która obok dyrektywy cyfrowej i ...

  • Dzień Konsumenta 2023. Czy zwrot towaru zawsze jest możliwy?

    Dzień Konsumenta 2023. Czy zwrot towaru zawsze jest możliwy?

    Dziś Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji eksperci Intrum postanowili przyjrzeć się jednemu z najważniejszych praw konsumenta, czyli uprawnienia do zwrotu zakupionego towaru. Czy w każdej sytuacji jest to możliwe? Jak zwrócić towar ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania