eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Karta podarunkowa


2015-05-11 11:44 autor: michu_bb

1 902 odsłon

Karta podarunkowa

Witam,

moja firma zawarła umowę z siecią hipermarketów na karty podarunkowe dla pracowników. Karta ma nr konta i przypisany PIN (wydrukowane na karcie). W dowolnym momencie można sprawdzić stan środków na karcie przez stronę internetową.

Jeden z punktów umowy mówi, że zgubienie lub zniszczenie karty równoznaczne jest z utratą środków przechowywanych na tej karcie.

Czy taki zapis jest legalny? W końcu są to moje pieniądze. Nie można karać mnie ich utratą za zgubienie kawałka plastiku?

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • Zuzkaa

    Dodano 2015-04-18 14:07 przez Zuzkaa

    Problem z gwarancją w Play

    Witam,mam problem z gwarancją w Play. Zakupiłam Nokię Lumię z półtoraroczną gwarancją w w/w sieci od pierwszej właścicielki. Telefon się zepsuł (zwiesił się, dotyk przestał działać i zaczął się mocno nagrzewać!). Oddałam więc go do salonu Play w ramach gwarancji. Został oczywiście przyjęty. Po upływ...

  • teresa53

    Dodano 2015-02-18 12:47 przez teresa53

    Zapłata kartą, a zwrot pieniędzy

    Witam,
    mam takie pytanie, mianowicie - jeśli dokonałam w sklepie płatności kartą, a okazało się że nie jest to towar o który mi chodziło (nie ten "rozmiar"), czy ekspedientka może mi zwrócić pieniądze (nie chcę wymiany na inny towar)?

  • inez1985

    Dodano 2015-02-01 22:12 przez inez1985

    Błędnie oznaczony towar w sklepie meblowym

    Witam, szukałam podobnych zagadnień na forum, jednak moja sytuacja jest trochę inna. Postaram się przybliżyć temat. Razem z mężem wybraliśmy się do sklepu w celu zakupienia narożnika. Po wyborze konkretnego modelu, zaakceptowaniu ceny podpisaliśmy "umowę", gdzie zawarta jest nazwa narożnika i jego c...

  • Bibel7

    Dodano 2015-09-25 22:13 przez Bibel7

    Czy mogę żądać wymiany lub zwrotu pieniędzy?

    Witam,kupiłem rower carbonowy z wadą ukrytą, to znaczy mocowanie koła w tylnych widełkach jest niesymetryczne przez co koło leży w widelcu krzywo. Jest to bardo mało zauważalne lecz jest w tej klasie roweru i wydane moje pieniądze w kwocie prawie 8000 zł.Rower był sprzedawany jako używany, lecz mam ...

  • monish

    Dodano 2015-09-09 15:11 przez monish

    Zakup przez internet i prawo zwrotu rzeczy wykonanej ręcznie

    Witam serdecznie,zamówiłam na allegro karykaturę. Umówiłam się z Panią, że wyśle ją w poniedziałek. Jak się okazuje wysłała ją dopiero w czwartek, prezent był potrzebny na sobotę, a dotarł do mnie dopiero w poniedziałek.Obrazek doszedł do mnie cały pognieciony i kompletnie nienadający się na prezent...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • 3 porady, jak bezpiecznie kupować prezenty świąteczne

    3 porady, jak bezpiecznie kupować prezenty świąteczne

    Został już tylko tydzień do świąt. Mamy więc coraz mniej czasu na kupno świątecznych prezentów. W pośpiechu łatwo o nietrafiony zakup. Dlatego UOKiK przypomina, jak wybrać bezpieczną zabawkę dla dziecka, o czym pamiętać kupując ...

  • Karta podarunkowa a prawa konsumenta

    Karta podarunkowa a prawa konsumenta

    Karta podarunkowa to upominek, który cieszy się rosnącą popularnością. Nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę, jak prezentują się prawa konsumenta decydującego się na jej zakup. Czy można kupować je za granicą? Jak długo są ważne ...

  • Reklamacja towaru: konsumencie uważaj

    Reklamacja towaru: konsumencie uważaj

    - Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...

  • Reklamacja bez paragonu? To łatwiejsze niż myślisz

    Reklamacja bez paragonu? To łatwiejsze niż myślisz

    Kupujesz obuwie, sprzęt RTV, czy upragnioną sofę. Dostajesz paragon. Od tej chwili dmuchasz i chuchasz i na to co kupiłeś, i na… paragon. Bo – jak informują sprzedawcy – bez paragonu o potencjalnej reklamacji możesz zapomnieć. Dlatego ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania