eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Problem z gwarancją w Play


2015-04-18 14:07 autor: Zuzkaa

2 213 odsłon

Problem z gwarancją w Play

Witam,

mam problem z gwarancją w Play. Zakupiłam Nokię Lumię z półtoraroczną gwarancją w w/w sieci od pierwszej właścicielki. Telefon się zepsuł (zwiesił się, dotyk przestał działać i zaczął się mocno nagrzewać!).

Oddałam więc go do salonu Play w ramach gwarancji. Został oczywiście przyjęty. Po upływie tygodnia zadzwonił do mnie przedstawiciel sieci i poinformował mnie, że będę musiała zapłacić za usługę 290 zł i czy się zgadzam... Oczywiście, że się nie zgodziłam i już trzeci tydzień czekam na swój tel.

Co mam z tym fantem zrobić? Oczywiście wiem, że drzeć koty ale jak mam się bronić i dopiąć swego? Dodam tylko, że jak kupowałam Nokię, to była sprawna i służyła mi ok. miesiąc. Nie spadła mi, nie zalałam jej itd. Dlaczego wg Play muszę zapłacić za usunięcie usterki w telefonie będącym na gwarancji?

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • underteam

    Dodano 2013-06-18 16:42 przez underteam

    Zwrot telefonu. Towar niezgodny z umową

    Witam,
    14 dni temu oddałem telefon do salonu Orange (towar niezgodny z umowa, tel. oddałem już po raz 3.). Dziś mija 14 dni. Jakie mam prawa i co mogę zyskać w salonie?

  • Ajakania

    Dodano 2013-04-03 22:13 przez Ajakania

    Ile czasu ma sprzedawca na rozpatrzenie reklamacji?

    Kupiłam telefon w serwisie Allegro. Okazało się, że jest zepsuty, ustaliłam ze sprzedawcą, że mu go odeślę, a on odda go do serwisu. Po dwóch tygodniach ciszy zadzwoniłam do sprzedawcy i dowiedziałam się, że telefon jest w serwisie i nic więcej. Po 22 dniach od wysyłki okazało się, że telefon został...

  • konto usunięte

    Dodano 2016-05-29 18:02 przez konto usunięte

    Reklamacja okularów

    Witam,10.06.2015 roku kupiłam okulary u optyka. Po czterech miesiącach reklamowałam oprawę bo schodził lakier, sprzedawca wymienił oprawę. Teraz złożyłam reklamacje na podstawie art. 560 par. 1KC i zażądałam zwrotu gotówki za okulary, powołując się na ponowne ścierania lakieru i złamania zausznika, ...

  • natalia040587

    Dodano 2015-10-04 20:55 przez natalia040587

    Ochrona praw konsumenta a reklamacja

    W czerwcu tego roku zgłaszaliśmy problem z oknami, że nie są szczelne i przeciekają. Okna są na gwarancji, miały zostać zrobione, lecz do tej pory nikt z firmy się nie pojawił.Czy w tej kwestii mogę zgłosić sprawę do ochrony praw konsumenta o niedotrzymanie terminu naprawy? Co mogę zrobić w tym kier...

  • asts1

    Dodano 2013-10-08 10:20 przez asts1

    Wady ukryte

    Witam,
    kupiłem używane urządzenie kosmetyczne od firmy z fakturą VAT. Już podczas montażu urządzenia w gabinecie okazało się, że obudowa jest w kolorze innym niż uzgodniony, a do tego kilka elementów jest uszkodzonych. W związku z tym umowiliśmy się że te elementy niezgodne z umową i uszkodone zosta...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Reklamacja towaru: konsumencie uważaj

    Reklamacja towaru: konsumencie uważaj

    - Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...

  • Nietrafiony prezent świąteczny a prawo do reklamacji i zwrotu

    Nietrafiony prezent świąteczny a prawo do reklamacji i zwrotu

    Grudzień to czas wzmożonego ruchu w galeriach handlowych i większej aktywności klientów na stronach sklepów internetowych. Święta Bożego Narodzenia są doskonałą okazją do obdarowywania najbliższych upominkami. Jednak co zrobić z ...

  • Nowe obowiązki sklepów on-line: dyrektywa cyfrowa

    Nowe obowiązki sklepów on-line: dyrektywa cyfrowa

    W dzisiejszym artykule cyklu nowych obowiązków sprzedawców branży e – commerce chcemy omówić największe zmiany, jakie na polskim rynku wprowadziła implementacja dyrektywy cyfrowej, która obok omówionych w poprzednich artykułach ...

  • Nowe obowiązki sklepów on-line. Jaki jest stan implementacji dyrektywy towarowej?

    Nowe obowiązki sklepów on-line. Jaki jest stan implementacji dyrektywy towarowej?

    W dzisiejszym artykule cyklu nowych obowiązków sprzedawców branży e-commerce będziemy omawiać stan implementacji oraz największe zmiany, jakie na polskim rynku wprowadziła implementacja dyrektywy towarowej, która obok dyrektywy cyfrowej i ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania