Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Wioleta Pawelec
Robert_Majkowski
Krystyna Dąbrowska doradca podatkowy
Jak zostać ekspertem?
2011-10-10 13:46
mia70
Witam,
firma pewnie jest ubezpieczona z tytułu OC, więc pewnie ubezpieczyciel może zapłacić. Niestety na Pani odpowiedź nie znam odpowiedzi na 100%, ale wydaje mi się, że faktycznie firma może, alenie musi obciążyć męza, pozdrawiam:)
[ pokaż całą odpowiedź ]
kategoria: PIT
2011-10-02 20:15
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Dokładnie - oczywiście o ile mówimy o skali podatkowej - przy podatku liniowym nie ma kwoty wolnej ;) [ pokaż całą odpowiedź ]
kategoria: PIT
2011-10-01 06:28
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
W kolejnych miesiącach podatku płacić nie trzeba, a to dlatego że przychody i koszty sumujemy narastająco od początku roku, a nie za dany miesiąc. [ pokaż całą odpowiedź ]
2011-09-30 08:47
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Tak jak wskazał przedmówca - na jednej fakturze może być kilka pozycji wpisywanych w różne kolumny księgi. Należy je wtedy rozbić i prowadzić księgę zgodnie z regułami narzuconymi przez ustawodawcę. [ pokaż całą odpowiedź ]
2011-09-28 14:42
mia70
witaj kolego po fachu;) [ pokaż całą odpowiedź ]
2011-09-23 14:15
mia70
Witam,
ja na Pana miejscu pisemnie wezwałabym pracodawcę do zapłaty wynagrodzenia zaległego wraz z odsetkami. Czy dostał Pan do domu protokół z kontroli?
[ pokaż całą odpowiedź ]
2011-09-18 20:24
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
W takim przypadku mamy sprzedaż bezrachunkową, którą należy uwzględnić w rachunku podatkowym - jest ona zarówno obarczona VAT-em, jak i przychód z tego tytułu należy doliczyć do pozostałych, udokumentowanych fakturami. Dodatkowo proszę pamiętać, aby przy sprzedaży na rzecz osób prywatnych na czas za... [ pokaż całą odpowiedź ]
kategoria: PIT
2011-09-18 20:17
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Okres rozliczeniowy ustalają strony umowy. Może on być miesięczny. Dobrze by było, aby pracownik taki rachunek wystawiał [ pokaż całą odpowiedź ]
2011-09-13 13:26
mia70
Witam, zgadza się, pozdrawiam [ pokaż całą odpowiedź ]
kategoria: Księgowość / Finanse
2011-09-11 19:47
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Na czas zawieszenia działalności co do zasady zaprzestajemy dokonywania odpisów amortyzacyjnych. Nie ma także co do zasady obowiązku składania deklaracji VAT (chyba, że coś się dzieje, co wymusza jej złożenie). Podczas zawieszenia nie powinno się dokonywać żadnych czynności związanych z tą działalno... [ pokaż całą odpowiedź ]