eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo pracy › Czy taki zakres obowiązków pracownika jest poprawny?


2017-04-26 13:55 autor: konto usunięte

1 703 odsłon

Czy taki zakres obowiązków pracownika jest poprawny?

Dzień dobry,

Mam pytanie związane z zakresem obowiązków, czy jest on poprawny. Pracuję na stanowisku specjalista ds. rozliczeń z NFZ. Dalej wyszczególnione, że jestem odpowiedzialna za pracę związane z rozliczaniem kontraktów na usługi medyczne wykonywane w mojej placówce.

W dalszej części wyszczególnione są moje obowiązki i dopisane trzy, do których mam wątpliwości. Czy podstawne jest, żebym na takim stanowisku miała też wystawiać faktury za księgowe nie związane z kontraktami NFZ, wysyłała dokumenty do PFRON i przekazywanie danych do ZUS, GUS oraz US? Te trzy są obowiązkami kadrowej, ale wpisali mi je też na jej życzenie.

Dziękuję za odpowiedź.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2017-04-26 17:32 autor odpowiedzi: Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting

    To pracodawca okresla zakres obowiązków dla każdego pracownika. Nie ma w tym nic niezwykłego.

    GFX-Consulting www.gfx-consulting.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konto usunięte

    Dodano 2014-12-13 07:48 przez konto usunięte

    Nierówne traktowanie w pracy

    Witam,od 3.12.2014 roku zatrudniłam się w firmie świadczącej zlecenia jakościowe dla firm produkcyjnych, czyli w tzw. firmie zewnętrznej na podstawie umowy o pracę na czas określony gdzie norma tygodniowa wynosi 40 godz. pracy, czyli 8 godz. przez 5 dni w tygodniu. Warunkiem obecności jest podpis na...

  • amorki241

    Dodano 2019-01-20 13:57 przez amorki241

    Pytanie o prawa w ciąży na umowie próbnej zawartej na 3 miesiące

    Witam, 7 stycznia zaczęłam nową pracę. Dostałam umowę na okres próbny 3 miesiące. Wczoraj okazało się, że jestem w 11. tygodniu ciąży. Kiedy mogłabym iść na L4 i czy przysługuje mi ochrona w pracy, jako kobiecie w ciąży.
    Zostałam zatrudniona jako kasjerka, a wykonuję ciężką pracę ponieważ stawiają ...

  • lejo2

    Dodano 2018-04-22 21:03 przez lejo2

    Skrócenie okresu wypowiedzenia

    Witam,okres wypowiedzenia umowy w firmie, w której pracuję wynosi 3 miesiące. Ze względu na zmęczenie psychiczne i przeciążenie obowiązkami chciałabym skrócić ten czas do miesiąca. Rozwiązanie na podstawie porozumienia stron nie wchodzi w grę, ze względu na złośliwe nastawienie ze strony pracodawcy....

  • zyzia

    Dodano 2015-01-30 22:28 przez zyzia

    Problem z umową kontraktową

    Witam! Obecnie jestem na umowie kontraktowej, do której zresztą zostałem zmuszony (wcześniej była umowa o pracę). Dodam, że wykonuję dokładnie taką sammą pracę, jak na umowie wcześniej, czyli ratownik w transporcie sanitarnym i mam coraz większe wątpliwości, ponieważ umowa kontraktowa jest tak skons...

  • janusz195

    Dodano 2014-11-21 19:55 przez janusz195

    Praca akordowa. Co mam robić?

    Witam,mam pytanie odnośnie akordu. Pracuję w branży meblowej, która wykonuje z 100 różnych modeli mebli o różnych normach czasu i które potrzebują starania estetycznego pracownika. Chodzi oto, że np. ja dostaję od brygadzisty narożnik 3-elementowy, który żaden inny pracownik nie ma zamiaru robić ze ...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Zakres obowiązków pracownika a wypowiedzenie umowy

    Zakres obowiązków pracownika a wypowiedzenie umowy

    W umowach o pracę często pojawia się zapis o konieczności wykonywania przez pracownika "dodatkowych zadań zlecanych przez pracodawcę". Czy można zwolnić pracownika uchylającego się od ich wykonywania?

  • Polecenie służbowe w orzecznictwie SN

    Polecenie służbowe w orzecznictwie SN

    Wykonywanie poleceń służbowych należy do podstawowych obowiązków każdego zatrudnionego. Kodeks pracy traktuje to zagadnienie zdawkowo, dlatego też warto przyjrzeć się, jakie stanowisko w tej kwestii prezentowane jest w aktualnym ...

  • Zakres obowiązków pracownika nie tylko na piśmie

    Zakres obowiązków pracownika nie tylko na piśmie

    Zaznajomienie pracownika z zakresem obowiązków, które należą do niego w związku z wykonywaną pracą, stanowi jedną z podstawowych powinności zatrudniającego. Przyjrzyjmy się, jak należy tego dokonać.

  • Niepodpisany zakres obowiązków a zwolnienie pracownika

    Niepodpisany zakres obowiązków a zwolnienie pracownika

    Pracownik nie chce podpisać zakresu czynności do swojego stanowiska pracy, ponieważ nie zgadza się na punkt "i inne czynności nie wymienione w zakresie obowiązków". Czy można ten zapis zamieścić w zakresie?

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo pracy

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania