eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Odesłanie towaru na gwarancję. Kto powinien ponieść koszty przesyłki?


2013-07-09 15:41 autor: malinka23456

5 406 odsłon

Odesłanie towaru na gwarancję. Kto powinien ponieść koszty przesyłki?

Kto ponosi koszty odesłania towaru na gwarancję?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-07-10 08:13 autor odpowiedzi: Brykczyńscy i Partnerzy Adwokacka Spółka Partnerska

    Informacja o kosztach przesyłki zawarta jest w gwarancji. Jeśli reklamacja będzie nieuzasadniona zazwyczaj koszty nie są zwracane.

    Jakub Brykczyński tel. 606 101 482 || Anna Brykczyńska tel. 606 717 929

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • zodiak

    Dodano 2013-06-05 20:01 przez zodiak

    Reklamacja zabawki. Co mogę zrobić, gdy sklep nie chce jej przyjąć?

    Witam,
    Spotkała mnie przykra sytuacja związana z zakupem zabawki i próbą jej reklamacji. Kupiłam tzw. "kota w worku", czyli nie kazałam wyciągnąć zabawki z opakowania sugerując się opisem i zapewnieniem, że działa. Wygląd opakowania - lekko zużyty - skłonił mnie do zapytania o rabat, bezskutecznie. ...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-02-26 16:32 przez konto usunięte

    Odmowa reklamacji - co zrobić?

    Szukam pomocy, ponieważ nie uznano mi reklamacji kurtki.
    Co dalej?

  • lilka123

    Dodano 2015-12-27 14:51 przez lilka123

    Reklamacja psującej się zabawki dla dziecka

    Witam,w listopadzie kupiłam dziecku samochód na pilota. Nie mam paragonu ani opakowania. Samochód na początku jeździł odpakowany, dopiero w wigilię teraz jeździ tak jak by chciał, a nie mógł. Baterie są nowe. Czy jest jakiś sposób by autko oddać?

  • irekun

    Dodano 2015-10-18 07:18 przez irekun

    Nieprzyjęcie reklamacji

    Szkoła publiczna kupiła maszynę sprzątającą o wartości ponad 17 tys. zł, która w okresie gwarancji uległa zepsuciu. Sprzedawca i zarazem serwisant nie przyjmuje do wiadomości, że maszyna wróciła po naprawie z tą samą usterką. Nie odpowiada na telefony i e-maile oraz unika kontaktu.Z jakich narzędzi ...

  • ela8090

    Dodano 2014-11-14 15:13 przez ela8090

    Zakup dla firm a prawo do reklamacji

    Prowadzę działalność usługi transportowe. Zakupiłem akumulator do samochodu ciężarowego i oddałem do reklamacji, ale stwierdzili, że jest dobry na gwarancji nie otwierając go nawet. Niestety usterka pojawiała się dalej, więc zaniosłem go do punktu zakupu i tam pracownik stwierdził, że posiada wadę n...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Letnie wyprzedaże - rabaty, reklamacje i zwroty. Jakie masz prawa?

    Letnie wyprzedaże - rabaty, reklamacje i zwroty. Jakie masz prawa?

    Lato to w sklepach okres wyprzedaży. Zanim ruszymy do sklepów na zakupy, powinniśmy przypomnieć sobie swoje prawa dotyczące reklamacji czy zwrotu towaru. Zebrał je UOKiK.

  • Zakupy świąteczne - zwrot i reklamacja towaru. Sprawdź swoje prawa

    Zakupy świąteczne - zwrot i reklamacja towaru. Sprawdź swoje prawa

    Przed nami ostatni, handlowy weekend przed świętami Bożego Narodzenia. I być może ostatnia szansa, żeby zamówić prezent przez Internet, tak, żeby dotarł najpóźniej 24 grudnia. Ekspert platformy edukacyjnej Kapitalni.org Michał Herde z ...

  • Wyprzedaże. Jakie prawa konsumenta?

    Wyprzedaże. Jakie prawa konsumenta?

    Sezon letnich wyprzedaży w pełni. W szale zakupów możemy dokonać niewłaściwego wyboru. Czy kupując przecenione towary, mamy jakieś prawa? UOKiK wraz z Europejskim Centrum Konsumenckim przypominają najważniejsze uprawnienia konsumentów.

  • Wakacyjne reklamacje - ile poczekamy na odpowiedź?

    Wakacyjne reklamacje - ile poczekamy na odpowiedź?

    Wakacje to sezon wyprzedaży i podróży. Korzystamy wtedy z wielu usług, z których nie zawsze jesteśmy zadowoleni. Zmusza nas to do złożenia reklamacji. Europejskie Centrum Konsumenckie podpowiada, w jakim terminie przedsiębiorcy z różnych ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania