2013-07-09 15:41 autor: malinka23456
5 406 odsłon
2013-07-10 08:13 autor odpowiedzi: Brykczyńscy i Partnerzy Adwokacka Spółka Partnerska
Informacja o kosztach przesyłki zawarta jest w gwarancji. Jeśli reklamacja będzie nieuzasadniona zazwyczaj koszty nie są zwracane.
Jakub Brykczyński tel. 606 101 482 || Anna Brykczyńska tel. 606 717 929
Dodano 2013-06-05 20:01 przez zodiak
Witam,
Spotkała mnie przykra sytuacja związana z zakupem zabawki i próbą jej reklamacji. Kupiłam tzw. "kota w worku", czyli nie kazałam wyciągnąć zabawki z opakowania sugerując się opisem i zapewnieniem, że działa. Wygląd opakowania - lekko zużyty - skłonił mnie do zapytania o rabat, bezskutecznie. ...
Dodano 2013-02-26 16:32 przez konto usunięte
Szukam pomocy, ponieważ nie uznano mi reklamacji kurtki.
Co dalej?
Dodano 2015-12-27 14:51 przez lilka123
Witam,w listopadzie kupiłam dziecku samochód na pilota. Nie mam paragonu ani opakowania. Samochód na początku jeździł odpakowany, dopiero w wigilię teraz jeździ tak jak by chciał, a nie mógł. Baterie są nowe. Czy jest jakiś sposób by autko oddać?
Dodano 2015-10-18 07:18 przez irekun
Szkoła publiczna kupiła maszynę sprzątającą o wartości ponad 17 tys. zł, która w okresie gwarancji uległa zepsuciu. Sprzedawca i zarazem serwisant nie przyjmuje do wiadomości, że maszyna wróciła po naprawie z tą samą usterką. Nie odpowiada na telefony i e-maile oraz unika kontaktu.Z jakich narzędzi ...
Dodano 2014-11-14 15:13 przez ela8090
Prowadzę działalność usługi transportowe. Zakupiłem akumulator do samochodu ciężarowego i oddałem do reklamacji, ale stwierdzili, że jest dobry na gwarancji nie otwierając go nawet. Niestety usterka pojawiała się dalej, więc zaniosłem go do punktu zakupu i tam pracownik stwierdził, że posiada wadę n...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Letnie wyprzedaże - rabaty, reklamacje i zwroty. Jakie masz prawa?
Lato to w sklepach okres wyprzedaży. Zanim ruszymy do sklepów na zakupy, powinniśmy przypomnieć sobie swoje prawa dotyczące reklamacji czy zwrotu towaru. Zebrał je UOKiK.
Zakupy świąteczne - zwrot i reklamacja towaru. Sprawdź swoje prawa
Przed nami ostatni, handlowy weekend przed świętami Bożego Narodzenia. I być może ostatnia szansa, żeby zamówić prezent przez Internet, tak, żeby dotarł najpóźniej 24 grudnia. Ekspert platformy edukacyjnej Kapitalni.org Michał Herde z ...
Wyprzedaże. Jakie prawa konsumenta?
Sezon letnich wyprzedaży w pełni. W szale zakupów możemy dokonać niewłaściwego wyboru. Czy kupując przecenione towary, mamy jakieś prawa? UOKiK wraz z Europejskim Centrum Konsumenckim przypominają najważniejsze uprawnienia konsumentów.
Wakacyjne reklamacje - ile poczekamy na odpowiedź?
Wakacje to sezon wyprzedaży i podróży. Korzystamy wtedy z wielu usług, z których nie zawsze jesteśmy zadowoleni. Zmusza nas to do złożenia reklamacji. Europejskie Centrum Konsumenckie podpowiada, w jakim terminie przedsiębiorcy z różnych ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42