eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaWindykacja › Uzgodnienie na mailu, nie w umowie - czy są wiążące?


2020-11-27 14:24 autor: VIOLA

1 016 odsłon

Uzgodnienie na mailu, nie w umowie - czy są wiążące?

Witam, Jestem klientem firmy transportowej (pośrednik GLS). Na początku działalności uzgodniliśmy (nie ma tego w umowie, ale mam wiadomość mailową z takimi ustaleniami), że jeśli paczka dotrze do mojego klienta uszkodzona, to nie będę obciążana za koszt wysyłki takiej paczki.

Było tak tylko przez pierwsze 1,5 miesiąca współpracy. Potem Pan stwierdził, że GLS nie uznaje mu takich reklamacji i w ramach dobrej współpracy może mi zwracać 50% kosztów takiej wysyłki.

Proszę mi powiedzieć, czy mam prawo domagać się zwrotu tych pozostałych 50%

dziękuję za pomoc, Violetta

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • AR

    Dodano 2013-01-11 17:00 przez AR

    Problemy z reklamacją w firmie kurierskiej

    Dzień dobry. Mam pytanie, które może dotyczyć większej ilości przedsiębiorców sprzedających produkty przez internet i myślę, że wielu zainteresuje.
    Sprzedaję lampy i wysyłam je do Klientów firmą kurierską. Korzystałam z usług UPS. Przesyłki zawsze były ubezpieczone, ale raz zdarzyło się, że lampy zo...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-02-09 03:25 przez konto usunięte

    Pilna porada! Spółka zarejestrowana w UK, działalność w PL, szef oszustem.

    Witam serdecznie!
    Pilnie potrzebuję porady prawnej, jak wygląda moja sytuacja aktualnie. Jestem zatrudniony jako kierowca-mechanik w firmie angielskiej, jednak wykonuję usługi w Polsce. Sytuacja wygląda następująco (wg tłumaczenia mojego szefa polskiego): spółka angielska będąca moim pracodawcą (nig...

  • ela8090

    Dodano 2014-11-14 15:13 przez ela8090

    Zakup dla firm a prawo do reklamacji

    Prowadzę działalność usługi transportowe. Zakupiłem akumulator do samochodu ciężarowego i oddałem do reklamacji, ale stwierdzili, że jest dobry na gwarancji nie otwierając go nawet. Niestety usterka pojawiała się dalej, więc zaniosłem go do punktu zakupu i tam pracownik stwierdził, że posiada wadę n...

  • PM

    Dodano 2013-11-24 12:34 przez PM

    Reklamacja, zwrot towaru i zwrot pieniędzy

    Dokonałam zakupu towaru używanego na allegro, który jest niezgodny z opisem aukcji. Otworzyłem paczkę przy kurierze (sprzedawca wskazał, żeby tak postąpić - aby sprawdzić czy coś nie jest połamane) i już wtedy okazało się, że styropianowa część jest połamana, nie wspomnę o zaciągnięciach dziurze i i...

  • Witek78

    Dodano 2013-10-22 11:56 przez Witek78

    Uszkodzona paczka

    Kurier przywiózł mi paczkę z zamówieniem, ale wiadomo jak to bywa - zawsze się śpieszy i zostawił mi ją praktycznie pod drzwiami. Niestety nie udało mi się sprawdzić przy nim, czy to co zamówiłem nie jest uszkodzone. Czy kurier mógł odmówić mi sprawdzenia paczki?

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Windykacja

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania