Witam,
prosiłabym o opinię na temat tytułów zawodowych w umowie o pracę. Dostałam kolejną umowę o pracę, w której przed moim imieniem i nazwiskiem, został umieszczony tylko fragment mojego tytułu zawodowego (a dokładniej 1/4), po zwróceniu przeze mnie uwagi kadrowej, ta nie wyraziła chęci naniesienia poprawki twierdząc, że nie ma to większego znaczenia dla umowy a ona nie ma na to czasu.
Ostatecznie zostałam zobligowana do tego żeby taką umowę podpisać, choć nie zgadzam się w tej kwesti, ponieważ uważam że już lepiej byłoby nie pisać żadnych tytułów niż pisać je niepoprawnie. Czy powinnam podpisywać taką umowę i czy rzeczywiście nie jest to istotny zapis?
Dodano 2014-01-13 19:25 przez Monika82
Witam,
nam następujące pytanie. Pracodawca podpisał ze mną umowę w maju 2011 r., umowa kończyła się 31.12.2011 r. Następna umowa była podpisana na okres 01.01.2012-31.12.2013 r. Czy umowa podpisana teraz powinna być umową na czas nieokreślony? Słyszałam, że istnieje coś takiego jak ustawa antykryzys...
Dodano 2014-01-12 20:54 przez aniaj1981
Witam,
mam pytanie odnośnie mojej umowy: otóż dostałam umowę na stałe w pracy dnia 31.12.2013 i 10.12.2013 dowiedziałam się, że jetem w ciąży. Czy pracodawca ma prawo cofnąć mi umowę na podstawie tego, że może go oszukałam? Ja o ciąży wcześniej nie wiedziałam.
Dodano 2013-12-19 15:41 przez aggulka
Po ukończeniu szkoły średniej, narzeczony dostał umowę dla absolwenta na okres 3 miesięcy. Czy po upływie tego czasu może dostać kolejną umowę dla absolwenta, czy powinien dostać wtedy normlaną umowę?
Dodano 2014-01-11 13:06 przez agnesss
Witam,
mam problem z określeniem ilości dni urlopu, jakie mi przysługują. Otoż:
13.06.2011 roku ukończyłam studia magisterskie, więc 8 lat stażu pracy mi przysługuje.
14.03.2012 roku podjęłam 6-miesięczny staż z PUP.
1.09.2012 skrócono mi staż o 14 dni z racji zatrudnienia w tym miejscu pracy na rok...
Dodano 2014-01-07 23:19 przez kszuna
Witam,
skończyłam 4-letnie technikum ekonomiczne w czerwcu 2008. Pracuję na umowę o pracę od 1 kwietnia 2009. Od kiedy mi przysługuje 26 dni urlopu?
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Rozwiązanie umowy o pracę: upadłość lub likwidacja firmy
Sam fakt ogłoszenia upadłości czy likwidacji nie powoduje rozwiązania stosunku pracy. Jeśli więc przedsiębiorstwo znalazło się w stanie upadłości lub likwidacji, pracodawca jest zobowiązany do zastosowania szczególnego trybu ...
Upadłość firmy a rozwiązanie umowy o pracę
Jeśli firma znalazła się w stanie upadłości, pracodawca musi zadbać o zgodne z prawem zakończenie stosunków pracy z zatrudnionymi. Niedopilnowanie określonych przepisami procedur grozi procesami sądowymi i koniecznością wypłacenia ...
Wypłata wynagrodzenia w kryptowalutach. Czy to rozwiązanie się sprawdzi?
W latach 90 ubiegłego wieku popularne stało się wykorzystanie opcji na akcje w wynagrodzeniach. Taki trend zapoczątkowały firmy z branż technologicznych. Obecnie część firm z tych branż stosuje nową formę wypłaty wynagrodzenia - płace ...
Naruszanie praw pracowników będzie można zgłaszać do Państwowej Inspekcji Pracy?
Projektowana ustawa ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa w miejscu pracy, która ma na celu dostosowanie do unijnej dyrektywy z 23 października 2019 r., wskazuje na Państwową Inspekcję Pracy jako na organ do udzielania informacji ...
19 dni temu, 09:04
22 dni temu, 11:44