eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Sklep internetowy - jak sobie poradzić z nieuczciwym


2018-07-27 13:34 autor: atteks

2 585 odsłon

Sklep internetowy - jak sobie poradzić z nieuczciwym

Kupiłam w sklepie internetowym telefon, od razu złożyłam rezygnację, jednak pieniądze już zapłaciłam za towar. Zaczęłam się upominać o zwrot i wtedy sklep internetowy zmienił dane właściciela na stronie.

Czy mogę zgłosić to PIP aby skontrolowali właściciela sklepu? Potwierdzenie zapłaty mam na firmę zarejestrowaną w Polsce, a za dwa dni na stronie sklepu widnieje informacja, że właścicielem jest firma z Londynu.

Poza tym uważam, że sklep ten dopuszcza się szeregu oszustw, podstawowym oszustwem jest to, że klientom, którzy zrezygnowali z zamówienia zwracają tylko część kwoty.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2018-08-03 08:11 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy

    PIP do tego nic nie ma. Raczej Rzecznik Praw Konsumenta.

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • groszek1312

    Dodano 2017-07-08 10:29 przez groszek1312

    Uszkodzona kuchenka kupiona ze sklepu internetowego

    Dzień dobry,w dniu 5 lipca odebrałam kuchenkę gazową emaliowaną zakupioną w sklepie internetowym. Opakowanie ze styropianu było całe, nie nosiło podejrzanych uszkodzeń. Klapa szklana w całości, piekarni szklany w całości. Po rozpakowaniu wizualnie bez dotykania wszystko fajnie, ale w momencie dotyka...

  • 89karolina

    Dodano 2016-12-05 18:04 przez 89karolina

    Reklamacja cuchnącego produktu - czy to możliwe?

    Witam,piszę z pytaniem odnośnie krzesełka do karmienia dziecka. Kupiłam je tydzień temu i po rozpakowaniu był niesamowity smród. Nie chodzi o całe krzesełko tylko poszycie, które zaznaczam jest ściągane, jest wykonane z tak jakby ceratki, łatwej do umycia. Sprzedawca zalecił wietrzenie... Wietrzę ju...

  • konto usunięte

    Dodano 2016-04-18 17:58 przez konto usunięte

    Reklamacja towaru zakupionego przez internet

    Na święta Wielkanocne kupiłam dla syna koparkę z internetowego sklepu Smyk. Produkt okazał się wadliwy-brak śrub, uszkodzony akumulator oraz widoczne ślady wcześniejszego użytkowania. Produkt został odesłany na reklamację z opisanym problemem. Natomiast otrzymałam zwrotną informację taką:
    Szanowna P...

  • lilka123

    Dodano 2015-12-27 14:51 przez lilka123

    Reklamacja psującej się zabawki dla dziecka

    Witam,w listopadzie kupiłam dziecku samochód na pilota. Nie mam paragonu ani opakowania. Samochód na początku jeździł odpakowany, dopiero w wigilię teraz jeździ tak jak by chciał, a nie mógł. Baterie są nowe. Czy jest jakiś sposób by autko oddać?

  • ela8090

    Dodano 2014-11-14 15:13 przez ela8090

    Zakup dla firm a prawo do reklamacji

    Prowadzę działalność usługi transportowe. Zakupiłem akumulator do samochodu ciężarowego i oddałem do reklamacji, ale stwierdzili, że jest dobry na gwarancji nie otwierając go nawet. Niestety usterka pojawiała się dalej, więc zaniosłem go do punktu zakupu i tam pracownik stwierdził, że posiada wadę n...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Reklamacja konsumencka. Przedsiębiorco, masz 14 dni na odpowiedź

    Reklamacja konsumencka. Przedsiębiorco, masz 14 dni na odpowiedź

    Reklamacja konsumencka zakupionego towaru to ważny termin dla każdego sprzedawcy. Ma obowiązek odpowiedzieć na reklamację konsumenta w terminie 14 dni, a brak reakcji może być dla niego bardzo bolesny.

  • 7 porad, jak nie wpaść w zakupowe pułapki w Black Friday

    7 porad, jak nie wpaść w zakupowe pułapki w Black Friday

    Black Friday, Black Week, Cyber Monday... W te dni ogarnia nas zakupowe szaleństwo. Poszukując jak najatrakcyjniejszych cen możemy jednak wpaść w niejedną pułapkę. Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 7 porad dla kupujących i ...

  • Black Friday: tak musi być zaprezentowana cena

    Black Friday: tak musi być zaprezentowana cena

    24 listopada przypada tegoroczny Black Friday. Jednak już teraz sklepy proponują różnego rodzaju akcje promocyjne w ramach Black Weeks. Z tej okazji UOKiK przypomina, w jaki sposób zgodnie z obowiązującymi przepisami powinna być prezentowana ...

  • Nowe obowiązki sklepów on-line: dyrektywa cyfrowa

    Nowe obowiązki sklepów on-line: dyrektywa cyfrowa

    W dzisiejszym artykule cyklu nowych obowiązków sprzedawców branży e – commerce chcemy omówić największe zmiany, jakie na polskim rynku wprowadziła implementacja dyrektywy cyfrowej, która obok omówionych w poprzednich artykułach ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania