eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKadry / Wynagrodzenia / BHP › Jak załatwić przeniesienie pracownika do innego oddziału?


2013-07-24 08:47 autor: karolka59

4 265 odsłon

Jak załatwić przeniesienie pracownika do innego oddziału?

Witam,

Nasz pracownik ze względu na spadek obrotów w sklepie został przeniesiony na czas określony do innej placówki, w innym mieście. Teraz wyraził zgodę, by zostać w niej dalej, a nam jest to nawet na rękę. Jakie kroki powinniśmy podjąć by i pracownik, i pracodawca wyszedł korzystnie na tej zmianie?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-07-30 11:53 autor odpowiedzi: Adw. Filip Poniewski

    W tej sytuacji dobrze by było zawrzeć z pracownikiem aneks do umowy o pracę wskazujący nowe miejsce zatrudnienia. Należy bowiem pamiętać, że pracownik może być oddelegowany przez pracodawcę na inne stanowisko na okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Brak uregulowania tej kwestii może doprowadzić do stwierdzenia, że pracownik jest praktycznie codziennie w podróży służbowej.

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Kadry / Wynagrodzenia / BHP

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania