eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Okulary na gwarancji


9 dni temu, 13:43 autor: lidia13

127 odsłon

Okulary na gwarancji

Trzy miesiące temu kupiłam okulary firmy Hugo Boss. Otrzymałam na nie dożywotnią gwarancję. W trakcie użytkowania uległam wypadkowi. W okularach odłamał się zausznik. Oddałam do naprawy, za którą chciałam zapłacić.

Naprawa miała polegać na wymianie zausznika. Po miesiącu optyk poinformował mnie, że okulary już są nieprodukowane i może założyć zausznik w innym kolorze bez logo firmy. Co mogę zrobić? Przy zakupie nie miałam informacji o tym, że są to okulary już nieprodukowane i nie otrzymałam żadnej zniżki z tego tytułu.

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • malinka23456

    Dodano 2013-07-09 15:41 przez malinka23456

    Odesłanie towaru na gwarancję. Kto powinien ponieść koszty przesyłki?

    Kto ponosi koszty odesłania towaru na gwarancję?

  • asts1

    Dodano 2013-10-08 10:20 przez asts1

    Wady ukryte

    Witam,
    kupiłem używane urządzenie kosmetyczne od firmy z fakturą VAT. Już podczas montażu urządzenia w gabinecie okazało się, że obudowa jest w kolorze innym niż uzgodniony, a do tego kilka elementów jest uszkodzonych. W związku z tym umowiliśmy się że te elementy niezgodne z umową i uszkodone zosta...

  • atteks

    Dodano 2018-07-27 13:34 przez atteks

    Sklep internetowy - jak sobie poradzić z nieuczciwym

    Kupiłam w sklepie internetowym telefon, od razu złożyłam rezygnację, jednak pieniądze już zapłaciłam za towar. Zaczęłam się upominać o zwrot i wtedy sklep internetowy zmienił dane właściciela na stronie.Czy mogę zgłosić to PIP aby skontrolowali właściciela sklepu? Potwierdzenie zapłaty mam na firmę ...

  • Justyna

    Dodano 2018-06-21 15:41 przez Justyna

    Czy wytarty łańcuszek przy torebce można reklamować?

    Dzień dobry,kupiłam torebkę w czerwcu, po dwóch miesiącach torebka, a dokładnie łańcuch służący  jako pasek koloru srebrnego zaczął się wycierać i brudzić ubranie. Złożyłam reklamację, ale dostałam odpowiedź, że zamki i ozdoby oraz łańcuszki nie podlegają reklamacji.Proszę o odpowiedź, czy sprzedawc...

  • SwiadomyObywatel

    Dodano 2018-09-09 01:45 przez SwiadomyObywatel

    Odszkodowanie za nienależyte wykonanie umowy zawartej na odległość

    Kupiłem przedmiot na znanym ogolnopolskim portalu z dostawą własną sprzedającego (nie kurierem). W rażący sposób naruszył zasadę swojego regulaminu, dotycząca tej właśnie dostawy, ponieważ nie dostarczył towaru w wyznaczonym przez samego siebie terminie. Dodatkowo kupując (jednocześnie zgadzając się...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Prawo do reklamacji: co należy wiedzieć?

    Prawo do reklamacji: co należy wiedzieć?

    Czy wiesz, że informacja sprzedawcy - "Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględniamy" - łamie twoje podstawowe prawo konsumenckie? Jak poprawnie złożyć reklamację wadliwego towaru? O jakich terminach pamiętać? - Urząd Ochrony ...

  • Prawa konsumenta podczas wyprzedaży

    Prawa konsumenta podczas wyprzedaży

    Ponad 50 proc. konsumentów dokonuje zakupów pod wpływem impulsu, a blisko 65 proc. jest przekonana, że może zwrócić do sklepu pełnowartościowy towar - wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie UOKiK. Rozpoczął się okres sezonowych ...

  • UOKiK: zakłady usługowe a prawa konsumenta

    UOKiK: zakłady usługowe a prawa konsumenta

    Inspekcja Handlowa na zlecenie Prezesa UOKiK skontrolowała ponad 260 przedsiębiorców świadczących usługi m.in.: fryzjerskie, szewskie, pralnicze, fotograficzne, kosmetyczne, motoryzacyjne. Stwierdzone uchybienia dotyczyły przede wszystkim ...

  • Święte prawa konsumenta: reklamacja

    Święte prawa konsumenta: reklamacja

    Kupującym przez internet przysługują dwa fundamentalne uprawnienia: prawo odstąpienia od umowy oraz możliwość reklamacji wadliwego towaru. Są one również kluczowe dla e-sklepów i mają fundamentalne znaczenie dla posprzedażowej obsługi ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.