eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPracaUmowy › Brak aneksu a zmiana stanowiska pracy


2015-02-10 16:10 autor: avepdg

5 545 odsłon

Brak aneksu a zmiana stanowiska pracy

Witam,

pracowałem jako operator w pewnej firmie na czas określony. Pewnego dnia bez słowa przerzucili mnie na stanowisko Inspektora Jakości, czyli większe obowiązki i większa odpowiedzialność.

Zmiana stanowiska nastąpiła pod koniec maja 2014, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem aneksu o zmianie stanowiska. Czy pracodawca ma obowiązek zmiany umowy? Co mogę zrobić by ten aneks otrzymać?

Z góry dziękuję.
Pozdrawiam

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2015-02-10 16:56 autor odpowiedzi: Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting

    Jeżeli zmieniły się warunki pracy (zmiana stanowiska, odpowiedzialności, wynagrodzenia), to pracodawca powinien nowe warunki wręczyc Panu na piśmie w formie aneksu lub porozumienia zmieniającego warunki pracy. Nie może jednak zmienić aneksem przedłużenia umowy na czas okreslony.

    GFX-Consulting www.gfx-consulting.pl

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • avepdg

    Dodano 2014-11-30 00:52 przez avepdg

    Zmiana stanowiska bez aneksu

    Witam, pracowałem jako operator w pewnej firmie na czas określony. Dostałem propozycję zmiany stanowiska i tu już zmieniają się obowiązki, bo zarządzam produkcją jako inspektor jakości.Zmiana stanowiska nastąpiła pod koniec maja, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem aneksu o zmianie stanowiska. Czy p...

  • patrycja_gaj

    Dodano 2018-02-22 22:15 przez patrycja_gaj

    Jak dostać aneks do umowy?

    Z operatora maszyn zostałam przeniesiona na pracownika laboratorium. Miał być aneks do umowy po 3 miesiącach, minęło pół roku i nie ma aneksu. Jak wyegzekwować aneks od pracodawcy?

  • PawełR

    Dodano 2018-01-28 06:07 przez PawełR

    Brak zmiany umowy o pracę z określonej na czas nieokreślony

    Witam,pracuję w firmie na umowę o pracę od 2014 (bez przerw, umowy nie były na zastępstwo lub na okres próbny). Mam już podpisane 5 umów, ale wszystkie na czas określony. Gdy spytałem się dlaczego moja 4 umowa jest nadal na czas określony, gdyż z mocy prawa powinna być na czas nieokreślony, otrzymał...

  • hausner

    Dodano 2013-12-19 09:33 przez hausner

    Zmiana stanowiska pracy bez zgody pracownika

    Witam,
    jestem zatrudniony w firmie z branży kolejowej jako mistrz spawalnik. Stanowisko zostało utworzone niedawno ze względu na konieczność wdrożenia norm PN-EN ISO 3834-2 oraz PN-EN 15085-2. Ze wzdględu na brak konieczności załączania dokumentacji spawalniczej (jeszcze) do zamawiającego (PKP Cargo...

  • Skiiera

    Dodano 2018-01-25 13:04 przez Skiiera

    Zmiana funkcji a umowa

    Czy osoba zatrudniona od 3 lat jako pedagog (25 godzin w tym godziny pedagoga, rewalidacje, świetlica), może od września 2018 roku dostać umowę jako wychowawca świetlicy w celu zwiększenia ilości godzin pracy (pensum 26 godzin), gdyż od września pensum pedagogów maleje do 22 godzin?

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • W upalne dni klimatyzacja w biurze niezbędna

    W upalne dni klimatyzacja w biurze niezbędna

    Lato w pełni, a tysiące Polaków większość czasu o tej porze roku spędza w biurze. Jak przetrzymać upały, jak nie ulec wakacyjnemu rozleniwieniu i jak zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie?

  • Zmiany w przepisach BHP. Jakie są nowe obowiązki pracodawcy?

    Zmiany w przepisach BHP. Jakie są nowe obowiązki pracodawcy?

    17 listopada 2023 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące BHP na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Co takiego się zmieniło i na co muszą przygotować się pracodawcy?

  • BHP w firmie: pomieszczenia i stanowiska pracy

    BHP w firmie: pomieszczenia i stanowiska pracy

    Pomieszczenia oraz stanowiska pracy powinny przede wszystkim sprzyjać komfortowi zatrudnionych. Dlatego też niedopuszczalne jest np. aby na jednego pracownika przypadało mniej niż 2 mkw. wolnej powierzchni podłogi. Niebagatelne znaczenie ma ...

  • Zmiana stanowiska pracy a konieczność zmiany umowy o pracę

    Zmiana stanowiska pracy a konieczność zmiany umowy o pracę

    Rozważmy następujący przypadek: zatrudniamy pracownika na umowę na czas nieokreślony na stanowisku administracyjnym. Zamierzamy zmienić pracownikowi stanowisko na pracownik ds. personalnych w celu zastępstwa osoby przebywającej na zwolnieniu ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Umowy

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania