Witam,
dokonałem zakupu 200 sztuk alkomatów w sklepie internetowym w cenie 1,40 zł za sztukę. Dostałem potwierdzenie zakupu, pieniądze przelałem na konto firmy, po kilku godzinach sprzedający odstąpił od umowy sprzedaży informując mnie, że pomyłkowo została wprowadzona błędna cena towaru i towar nie zostanie mi wysłany.
Dodam, że w regulaminie sklepu jest napisane, że cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia i klient, przesyłając do sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze sklepem. Wysłane przez sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. Co mogę w tym przypadku zrobić? Czy mam jakieś szanse na otrzymanie kupionego towaru?
Dodano 2015-05-19 18:42 przez konto usunięte
Czy jako firma mam prawo do anulowania zamówienia, jeśli towar do mnie nie został wysłany? Konkretnie chodzi o zamówione opony do samochodów dostawczych. 08.05 (piątek, godz. 23.25) złożyłem zamówienie w sklepie internetowym, 09.05 (sobota) zostało ono przyjęte do realizacji, a 11.05 (poniedziałek ...
Dodano 2014-06-18 14:39 przez konto usunięte
Mam następujący problem - sprzedałam za pośrednictwem allegro (prowadzę sklep internetowy) nowy rowerek biegowy. W opisie były podane wszystkie parametry, w tym wysokość rowerka. 10.06 sprzedałam rowerek - odbiór osobisty. 18.06, czyli dzisiaj zadzwoniła do mnie kupująca z pytaniem, kiedy może zwróc...
Dodano 2013-06-05 20:01 przez zodiak
Witam,
Spotkała mnie przykra sytuacja związana z zakupem zabawki i próbą jej reklamacji. Kupiłam tzw. "kota w worku", czyli nie kazałam wyciągnąć zabawki z opakowania sugerując się opisem i zapewnieniem, że działa. Wygląd opakowania - lekko zużyty - skłonił mnie do zapytania o rabat, bezskutecznie. ...
Dodano 2015-01-09 19:34 przez jarek1973-g
Witam,
zakupiłem towar. Myślałem, że w hurtowni elektrycznej, jak było na witrynie sklepu. Okazało się, że w przedsiębiorstwie handlowo-usługowym, jak jest na fakturze. Do owej hurtowni trafiłem od razu po podpisaniu umowy w ENEA i otrzymaniu warunków, jakie mają być spełnione pokazując sprzedawcy s...
Dodano 2014-11-14 15:13 przez ela8090
Prowadzę działalność usługi transportowe. Zakupiłem akumulator do samochodu ciężarowego i oddałem do reklamacji, ale stwierdzili, że jest dobry na gwarancji nie otwierając go nawet. Niestety usterka pojawiała się dalej, więc zaniosłem go do punktu zakupu i tam pracownik stwierdził, że posiada wadę n...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Prawo a cross-border w e-commerce. Czy stosowanie przepisów z kraju pochodzenia wystarczy?
Wiosną ubiegłego roku do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej wpłynął wniosek, który ma rozstrzygnąć, czy produkty z jednego kraju, mogą być sprzedawane do innego - o bardziej zaostrzonych przepisach. - To sytuacja, skomplikowana ...
Black Friday czy Fake Friday? Jak zorganizować promocje zgodne z Dyrektywą Omnibus
W tradycyjny Black Friday i Cyber Monday wchodzimy z nowymi regulacjami Dyrektywy Omnibus, obowiązującymi od 1 stycznia 2023 roku. Te nowe przepisy dotyczące promocji wymagają uwagi zarówno od konsumentów, jak i przedsiębiorców. Przed ...
W e-commerce w maju duże zmiany dla sprzedających
Trzy unijne dyrektywy – 2019/770 (dyrektywa cyfrowa), 2019/771 (dyrektywa towarowa) oraz 2019/2161 (dyrektywa Omnibus) mają zostać implementowane do polskiego prawa w najbliższym miesiącu. Dotyczą one szeregu kwestii, w szczególności ...
Sklep internetowy: towar niedostępny to problem konsumenta?
Przedsiębiorcy prowadzący sklepy internetowe, zwłaszcza ci działający na szerszą skalę, powinni zapewnić wystarczającą dostępność sprzedawanych towarów. W praktyce niejednokrotnie zdarza się, że konsument zamówił określone towary, ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42