2014-10-08 21:31 autor: konto usunięte
4 357 odsłon
Po terminie gwarancji (2 lata) serwisowałam samochód poza salonem, w którym nabyłam auto.
Hyndai i20 rok produkcji 2009 z przebiegiem 62000, zgasł mi dojeżdżając do skrzyżowania.
Daremna próba rozruchu i konieczność wezwania lawety i dostarczenie auta do serwisu, w której wcześniej był serwisowany. Stwierdzono awarie silnika. Odmowa serwisu wystawienia wniosku producenta dobrej woli. Powód 2 lata serwisu poza serwisem.
Oszacowano koszt naprawy około 6000 tys. zł.
Proszę o pomoc w tej sprawie
Dodano 2013-07-09 15:41 przez malinka23456
Kto ponosi koszty odesłania towaru na gwarancję?
Dodano 2013-10-08 10:20 przez asts1
Witam,
kupiłem używane urządzenie kosmetyczne od firmy z fakturą VAT. Już podczas montażu urządzenia w gabinecie okazało się, że obudowa jest w kolorze innym niż uzgodniony, a do tego kilka elementów jest uszkodzonych. W związku z tym umowiliśmy się że te elementy niezgodne z umową i uszkodone zosta...
Dodano 2016-05-29 18:02 przez konto usunięte
Witam,10.06.2015 roku kupiłam okulary u optyka. Po czterech miesiącach reklamowałam oprawę bo schodził lakier, sprzedawca wymienił oprawę. Teraz złożyłam reklamacje na podstawie art. 560 par. 1KC i zażądałam zwrotu gotówki za okulary, powołując się na ponowne ścierania lakieru i złamania zausznika, ...
Dodano 2016-03-01 11:24 przez sabinka1234
Witam,
klientka dokonała naprawy silnika w samochodzie w warsztacie samochodowym we wrześniu 2014 roku. Części były powierzone (klientki) używane, kupiła je na allegro. Kilka dni temu (1,5 roku od naprawy) wysłała pismo żądając zwrotów kosztów naprawy i części, ponieważ auto się właśnie zepsuło, a o...
Dodano 2016-01-26 21:58 przez natimati2
Samochód został oddany do serwisu Renualt, SPRAWNY i tylko po to aby został wymieniony rozrząd, olej, filtr powietrza, pasek wielorowkowy oraz sprawdzony pod względem technicznym ze względu na dłuższą podroż. Samochód został odebrany w piątek wieczorem tuż przed zamknięciem, po przejechaniu paru ki...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
UOKiK: zakłady usługowe a prawa konsumenta
Inspekcja Handlowa na zlecenie Prezesa UOKiK skontrolowała ponad 260 przedsiębiorców świadczących usługi m.in.: fryzjerskie, szewskie, pralnicze, fotograficzne, kosmetyczne, motoryzacyjne. Stwierdzone uchybienia dotyczyły przede wszystkim ...
Prawo do naprawy dla konsumentów. Wniosek przyjęty przez Komisję Europejską
Komisja Europejska przyjęła dziś nowy wniosek w sprawie wspólnych zasad promujących naprawę towarów. Wniosek wprowadza nowe "prawo do naprawy", którego celem jest ułatwienie konsumentom naprawy towarów i zwiększenie opłacalności ...
Zakupy i podróże świąteczne. Poznaj prawa konsumenta
Przygotowania do świąt ruszyły pełną parą. Z tej okazji Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało porady związane z najczęstszymi problemami konsumentów związanymi ze świątecznymi zakupami i podróżami. Dowiedz się, jakie masz ...
Prawa konsumenta. Nowe zasady rękojmi i gwarancji
Szykują się istotne zmiany przepisów dotyczących ochrony praw konsumentów. Obejmą one wszystkich przedsiębiorców prowadzących sprzedaż na rzecz konsumentów, ponieważ dotyczą odpowiedzialności z tytułu rękojmi i gwarancji za wady ...