eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyFirmaUsługi zewnętrzne › W serwisie zepsuto mi samochód. Czy i w jaki sposób mogę dochodzić swoich praw?


2016-01-26 21:58 autor: natimati2

4 034 odsłon

W serwisie zepsuto mi samochód. Czy i w jaki sposób mogę dochodzić swoich praw?

Samochód został oddany do serwisu Renualt, SPRAWNY i tylko po to aby został wymieniony rozrząd, olej, filtr powietrza, pasek wielorowkowy oraz sprawdzony pod  względem technicznym ze względu na dłuższą podroż.

Samochód został odebrany w piątek wieczorem tuż przed zamknięciem, po przejechaniu paru kilometrów okazało się, że z samochodem jest coś nie tak. W poniedziałek został odstawiony z  powrotem. Usterka została zmniejszona, jednak nie usunięta. Po tygodniu został samochód zaprowadzony po raz drugi do serwisu... sytuacja powtórzyła się. Po miesiącu okazało się, że zostały zimeryngi uszkodzone, co za tym idzie cały rozrząd zalany.

Wszystko to zostało zareklamowane i usunięte na ich koszt, ale wada samochodu pozostała. Oni nie umieli powiedzieć co jest tego przyczyną i że to na pewno nie jest z ich winny, oraz nie poczuwają się do odpowiedzialności. Jednak jak się okazało dziś jest uszkodzony zawór od głowicy przez złe ustawienie rozrządu. Koszty naprawy są teraz jak dla mnie stosunkowo duże.

Co mogę a przede wszystkim co powinnam zrobić aby oni poczuli się do odpowiedzialności? Ja wiem, że na pewno po raz 5. nie oddam samochodu im do naprawy bo to mija sie z celem.

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • lilka123

    Dodano 2015-12-27 14:51 przez lilka123

    Reklamacja psującej się zabawki dla dziecka

    Witam,w listopadzie kupiłam dziecku samochód na pilota. Nie mam paragonu ani opakowania. Samochód na początku jeździł odpakowany, dopiero w wigilię teraz jeździ tak jak by chciał, a nie mógł. Baterie są nowe. Czy jest jakiś sposób by autko oddać?

  • konto usunięte

    Dodano 2015-08-20 09:54 przez konto usunięte

    Wylana farba w samochodzie fabrycznie zamknięta

    Witam,
    rzecz się stała wczoraj. Z małżonkiem udaliśmy się do jednego z marketów budowlanych w celu zakupienia farb do wymalowania salonu. Padło na dwa kolory Dekorala. Zadowoleni, mając dwie puszki 5 l w dwóch kolorach, dwie 5 l białe farby i gips szpachlowy 15 kg załadowaliśmy wszystko do bagażnika...

  • ela8090

    Dodano 2014-11-14 15:13 przez ela8090

    Zakup dla firm a prawo do reklamacji

    Prowadzę działalność usługi transportowe. Zakupiłem akumulator do samochodu ciężarowego i oddałem do reklamacji, ale stwierdzili, że jest dobry na gwarancji nie otwierając go nawet. Niestety usterka pojawiała się dalej, więc zaniosłem go do punktu zakupu i tam pracownik stwierdził, że posiada wadę n...

  • jolkajola

    Dodano 2014-08-13 14:31 przez jolkajola

    Sprzedaż nieoryginalnej kurtki jako oryginalna. Czy sprzedawca może być bezkarny?

    Dzień dobry,
    W zeszłym roku zakupiłam w Cent Hand w Gdyni kurtkę zimową. Sprzedawca wprowadził mnie w błąd, ponieważ zapewnił, że jest to oryginalna kurtka Elisabetty Franch i sprzedał mi ją za 950 zł.
    Po przyjeździe do Holandii, gdzie przebywam w chwili obecnej, obejrzałam kurtkę dokładnie i porówn...

  • serotoninee

    Dodano 2014-04-27 00:35 przez serotoninee

    Nieoryginalne buty

    Moja sytuacja wygląda tak, że zamówiłam zza granicy buty Jordany przez Allegro, które gdy przyszły do mnie, okazały się nieoryginalne. Chodziłam w butach, może z godzinę, po czym stwierdziłam, że nie nadają się do chodzenia, ponieważ są źle wykonane, co skłoniło mnie, do dokładnych oględzin butów. O...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Auchan odmawiał prawa do reklamacji bez paragonu. Interweniował UOKiK

    Auchan odmawiał prawa do reklamacji bez paragonu. Interweniował UOKiK

    Brak paragonu to utrata prawa do reklamacji? Nic bardziej błędnego. Do skorzystania z prawa reklamacji może posłużyć chociażby wydruk z historii konta bankowego, potwierdzenie płatności kartą lub dokumenty potwierdzające odbiór towaru. O ...

  • Prawa konsumenta: zdjęcia i nagrania pomocne w dochodzeniu roszczeń

    Prawa konsumenta: zdjęcia i nagrania pomocne w dochodzeniu roszczeń

    Zaczęły się wakacje, na które wielu z nas poleci samolotem, także z biurem podróży. Będziemy wynajmować hotele i korzystać z usług wypożyczalni samochodów. Niestety nie zawsze wszystko przebiegnie zgodnie z planem. Zaginiony bagaż czy ...

  • Reklamacja towaru: konsumencie uważaj

    Reklamacja towaru: konsumencie uważaj

    - Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...

  • Reklamacja bez paragonu? To łatwiejsze niż myślisz

    Reklamacja bez paragonu? To łatwiejsze niż myślisz

    Kupujesz obuwie, sprzęt RTV, czy upragnioną sofę. Dostajesz paragon. Od tej chwili dmuchasz i chuchasz i na to co kupiłeś, i na… paragon. Bo – jak informują sprzedawcy – bez paragonu o potencjalnej reklamacji możesz zapomnieć. Dlatego ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Usługi zewnętrzne

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania