2022-03-20 13:20 autor: Minimal1
2 074 odsłon
Dzień dobry, czy jest potrzeba aneksowania umów o pracę, jeśli zmienia się adres siedziby firmy?
Natomiast we wcześniejszych umowach o pracę ten adres również jest podany jako miejsce pracy, tylko nie jest określony jako siedziba, wiec miejsce pracy się nie zmienia, tylko czy trzeba wskazywać na aneksach, że nastąpiła zmiana siedziby? Proszę o pomoc.
2022-03-20 13:30 autor odpowiedzi: Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
GFX-Consulting www.gfx-consulting.pl
Dodano 2021-11-05 15:58 przez neko
Nastąpiła zmiana adresu prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy zmianę wystarczy zgłosić do CEIDG? Czy jeszcze trzeba oddzielnie zgłaszać do US i ZUS?
Dodano 2022-03-19 14:09 przez Minimal1
Dzień dobry. Czy w przypadku przekształcania formy działalności z JDG w spółkę z o.o. trzeba aneksować umowy o pracę? Znalazłam odpowiedzi, że nie trzeba, natomiast proszę o potwierdzenie tej tezy.
Czy ewentualnie można przygotować dla pracowników taką zwykłą informację na piśmie, że następuje przek...
Dodano 2017-05-22 09:23 przez zan1988
Witam, otrzymałam pozytywną odpowiedź w sprawie dotacji z PUP, i problem mam taki, że właściciel mieszkania, w którym mieszkam rozmyślił się i nie zgodził się podpisać zgody na założenie działalności pod jego adresem. Dodam, że to ma być sklep internetowy. Proszę o pomoc jak uzasadnić w podaniu do ...
Dodano 2022-03-19 14:02 przez Minimal1
Dzień dobry. Mam w sumie nietypowe pytanie, ale zastanawia mnie, czy to jest jakiś błąd jeśli w umowie o pracę lub w aneksach nie podaje się sformułowania "zwany dalej pracodawcą" lub "zwany dalej pracownikiem"? Czy można pomijać to sformułowanie?
Dodano 2022-02-13 22:46 przez T.tomek
Witam, pragnę otworzyć z kolegą warsztat samochodowy. Oboje posiadamy wykształcenie kierunkowe. Posiadamy sporą bazę klientów. Cieszymy się dobrą opinią. W związku z tym chcielibyśmy ruszyć legalnie i otworzyć własną działalność. Aktualnie jesteśmy na etapie dowiadywania się "jak to ugryźć".
Jedną z...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Zatrudnianie pracowników: wszystko, co trzeba wiedzieć
Na pracodawcy, który nosi się z zamiarem zatrudnienia pracownika, spoczywa wiele obowiązków. O czym należy pamiętać? Jakie zmiany zachodzą w firmie, kiedy zaczyna ona zatrudniać pracowników? Co z ZUS i podatkami? Jakie terminy są istotne? ...
Obowiązek informacji o warunkach zatrudnienia
Wiele osób prowadzących kadry upraszcza informację o warunkach zatrudnienia (z art. 29 kp), poprzez zacytowanie w całości odpowiednich przepisów lub odesłanie do nich. Pozwala to uniknąć częstej wymiany informacji. Dotarły jednak do nas ...
Wynagrodzenie za relokację bez podatku dochodowego?
Podatnik, który otrzymał kwotę z tytułu relokacji, a która nie przekracza dwukrotności jego wynagrodzenia, nie zapłaci od niej podatku - uznał Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w interpretacji indywidualnej z dnia 03.10.2018 r. nr ...
Umowa zlecenie z obywatelem Ukrainy: przydatne oświadczenie pracownika
Przedsiębiorca, który zatrudnia na podstawie umowy zlecenia obywatela Ukrainy, w przypadku gdy ten przedłożył mu oświadczenie, że jego centrum interesów życiowych jak i miejsce zamieszkania znajduje się w Polsce, od wypłacanego ...