Witam,
jestem managerem ds. personalnych, pracuję w firmie 20 lat, a zaczynałam od najniższego stanowiska. Mam wykształcenie średnie - technik ekonomista.
Czy mogłabym należeć do służby BHP i przeprowadzać szkolenia wstępne ogólne na stanowiskach robotniczych?
Gdzie powinna być informacja o służbie BHP (kto do niej należy i jakie są jej obowiązki)?
Proszę o odpowiedź i pozdrawiam.
2015-03-23 12:13 autor odpowiedzi: Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
monant skomentował/a odpowiedź 2015-03-23 12:28
Mam szkolenie okresowe na stanowiskach kierowniczych. Czy to wystarczy ?
GFX-Consulting www.gfx-consulting.pl
Dodano 2009-04-21 19:13 przez jolantam
Czy przy umowie o dzieło z osobą fizyczną powinnam wymagać badań lekarskich i przeszkolić w zakresie BHP? Spotykam się z różnymi zdaniami na ten temat
Dodano 2014-12-17 11:43 przez Madziszek
Witam,mam pytanie od czerwca jestem zatrudniona na stanowisu asystentka zarządu i mam aktualne badania BHP. Od 1 grudnia zostałam przyjęta na 1/2 etatu do baru, w którym zajmuję sie marketingiem. Dostałam od nich tylko skierowanie na badania, które oczywiście wykonałam. Co ze szkoleniem BHP? Powinna...
Dodano 2014-10-24 21:41 przez kamil1122
Witam,jestem brygadzistą w większym zakładzie pracy (ponad 100 osób zatrudnionych). W moim zakładzie pracy służba BHP wydaje co tydzień tzw. szkolenia BHP. Przyjęło się, że szkolimy podległych pracowników w tym zakresie w czasie pracy. Pracownik potwierdza fakt zapoznania się z tym szkoleniem własno...
Dodano 2013-11-30 13:39 przez simi40
Posiadam uprawnienia do prowadzenia szkoleń BHP (studia podyplomowe, staż pracy w służbach BHP). Czy nie prowadząc działalności gospodarczej (pracuję na pełen etat), mogę prowadzić usługi z zakresu BHP na podstawie innych umów cywilnoprawnych np. zlecenie? Jaka forma prowadzenia usług w zakresie BHP...
Dodano 2014-10-20 13:31 przez antoninax
Pracownik jest zatrudniony wiele lat na stanowisku biurowym. Rozwiązanie umowy nastąpi dnia 23.10.2014 (wydanie świadectwa pracy) i 24.10.2014 pracownik zostanie ponownie zatrudniony w tej samej firmie na tym samym stanowisku, ale w innym wymiarze czasu pracy (został emerytem).Ostatnie szkolenie BHP...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Szkolenia bhp pracowników - podstawowe informacje
Kodeks pracy nakłada na pracodawcę obowiązek przeszkolenia swych podwładnych w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Szkolenia nie mogą się jednak odbywać w zupełnie dowolnej formie. Zasady organizacji i przeprowadzania szkoleń ...
Obowiązki bhp pracodawcy wobec zleceniobiorcy
W pierwszej kolejności należałoby udzielić odpowiedzi, czy na przedsiębiorcy spoczywają wobec zleceniobiorcy jakiekolwiek obowiązki z zakresu bhp, a następnie – jeżeli tak jest – jakie to obowiązki, a w szczególności czy dotyczą one ...
Umowa zlecenia a szkolenia BHP
Czy pracownicy zatrudniani na podstawie umowy zlecenia muszą przejść szkolenia bhp? Kwestie związane z bezpieczeństwem i higieną pracy osób zatrudnianych na podstawie umów cywilnoprawnych reguluje art. 304 § 1 Kodeksu pracy.
Przejęcie firmy a badania i szkolenia pracowników
Przyjrzyjmy się następującej sytuacji: część firmy została przejęta przez nowego pracodawcę. Dotychczasowe obowiązki przejętych pracowników nie uległy zmianie. Zmieniło się natomiast miejsce wykonywania pracy. Czy w takiej sytuacji ...