eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Ochrona danych podczas naprawy gwarancyjnej notebooka


2017-06-26 11:17 autor: Mr.Ludzik

766 odsłon

Ochrona danych podczas naprawy gwarancyjnej notebooka

Jak uzyskać gwarancję ochrony wrażliwych danych przed niepowołanym dostępem podczas naprawy gwarancyjnej notebooka, jeżeli są one zachowane na nośnikach tego sprzętu?

Czy można skutecznie domagać się od serwisu zwrotu uszkodzonego dysku SSD wraz z naprawionym sprzętem (taki dysk pomimo, że jest uszkodzony to może zostać odczytany przy zastosowaniu specjalistycznych metod)?

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konto usunięte

    Dodano 2016-05-29 18:02 przez konto usunięte

    Reklamacja okularów

    Witam,10.06.2015 roku kupiłam okulary u optyka. Po czterech miesiącach reklamowałam oprawę bo schodził lakier, sprzedawca wymienił oprawę. Teraz złożyłam reklamacje na podstawie art. 560 par. 1KC i zażądałam zwrotu gotówki za okulary, powołując się na ponowne ścierania lakieru i złamania zausznika, ...

  • sabinka1234

    Dodano 2016-03-01 11:24 przez sabinka1234

    Gwarancja na naprawę samochodu

    Witam,
    klientka dokonała naprawy silnika w samochodzie w warsztacie samochodowym we wrześniu 2014 roku. Części były powierzone (klientki) używane, kupiła je na allegro. Kilka dni temu (1,5 roku od naprawy) wysłała pismo żądając zwrotów kosztów naprawy i części, ponieważ auto się właśnie zepsuło, a o...

  • natalia040587

    Dodano 2015-10-04 20:55 przez natalia040587

    Ochrona praw konsumenta a reklamacja

    W czerwcu tego roku zgłaszaliśmy problem z oknami, że nie są szczelne i przeciekają. Okna są na gwarancji, miały zostać zrobione, lecz do tej pory nikt z firmy się nie pojawił.Czy w tej kwestii mogę zgłosić sprawę do ochrony praw konsumenta o niedotrzymanie terminu naprawy? Co mogę zrobić w tym kier...

  • Zuzkaa

    Dodano 2015-04-18 14:07 przez Zuzkaa

    Problem z gwarancją w Play

    Witam,mam problem z gwarancją w Play. Zakupiłam Nokię Lumię z półtoraroczną gwarancją w w/w sieci od pierwszej właścicielki. Telefon się zepsuł (zwiesił się, dotyk przestał działać i zaczął się mocno nagrzewać!). Oddałam więc go do salonu Play w ramach gwarancji. Został oczywiście przyjęty. Po upływ...

  • lidia13

    Dodano 2018-11-09 13:43 przez lidia13

    Okulary na gwarancji

    Trzy miesiące temu kupiłam okulary firmy Hugo Boss. Otrzymałam na nie dożywotnią gwarancję. W trakcie użytkowania uległam wypadkowi. W okularach odłamał się zausznik. Oddałam do naprawy, za którą chciałam zapłacić. Naprawa miała polegać na wymianie zausznika. Po miesiącu optyk poinformował mnie, że ...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Nowa ustawa konsumencka: prawa i obowiązki obu stron

    Nowa ustawa konsumencka: prawa i obowiązki obu stron

    Choć na obowiązującą od końca zeszłego roku ustawę o prawach konsumenta trzeba było czekać, to jak mówi stare porzekadło – „lepiej późno niż wcale”, bo nowe regulacje to przede wszystkim uporządkowanie i uproszczenie praw ...

  • Reklamacja towaru: konsumencie uważaj

    Reklamacja towaru: konsumencie uważaj

    - Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...

  • Reklamacja bez paragonu? To łatwiejsze niż myślisz

    Reklamacja bez paragonu? To łatwiejsze niż myślisz

    Kupujesz obuwie, sprzęt RTV, czy upragnioną sofę. Dostajesz paragon. Od tej chwili dmuchasz i chuchasz i na to co kupiłeś, i na… paragon. Bo – jak informują sprzedawcy – bez paragonu o potencjalnej reklamacji możesz zapomnieć. Dlatego ...

  • Prawo do reklamacji: co należy wiedzieć?

    Prawo do reklamacji: co należy wiedzieć?

    Czy wiesz, że informacja sprzedawcy - "Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględniamy" - łamie twoje podstawowe prawo konsumenckie? Jak poprawnie złożyć reklamację wadliwego towaru? O jakich terminach pamiętać? - Urząd Ochrony ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania