eGospodarka.pl
bezpłatny program PIT 2019

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Zakup w sklepie internetowym


2014-02-22 02:36 autor: konto usunięte

1 669 odsłon

Zakup w sklepie internetowym

Witam,

dokonałem zakupu 200 sztuk alkomatów w sklepie internetowym w cenie 1,40 zł za sztukę. Dostałem potwierdzenie zakupu, pieniądze przelałem na konto firmy, po kilku godzinach sprzedający odstąpił od umowy sprzedaży informując mnie, że pomyłkowo została wprowadzona błędna cena towaru i towar nie zostanie mi wysłany.

Dodam, że w regulaminie sklepu jest napisane, że cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia i klient, przesyłając do sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze sklepem. Wysłane przez sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. Co mogę w tym przypadku zrobić? Czy mam jakieś szanse na otrzymanie kupionego towaru?

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konto usunięte

    Dodano 2015-05-19 18:42 przez konto usunięte

    Firma a zakupy w sklepie internetowym. Czy mogę anulować zamówienie?

    Czy jako firma mam prawo do anulowania zamówienia, jeśli towar do mnie nie został wysłany? Konkretnie chodzi o zamówione opony do samochodów dostawczych.  08.05 (piątek, godz. 23.25) złożyłem zamówienie w sklepie internetowym, 09.05 (sobota) zostało ono przyjęte do realizacji, a 11.05 (poniedziałek ...

  • konto usunięte

    Dodano 2014-06-18 14:39 przez konto usunięte

    Zwrot towaru po rozpakowaniu z oryginalnego opakowania

    Mam następujący problem - sprzedałam za pośrednictwem allegro (prowadzę sklep internetowy) nowy rowerek biegowy. W opisie były podane wszystkie parametry, w tym wysokość rowerka. 10.06 sprzedałam rowerek - odbiór osobisty. 18.06, czyli dzisiaj zadzwoniła do mnie kupująca z pytaniem, kiedy może zwróc...

  • zodiak

    Dodano 2013-06-05 20:01 przez zodiak

    Reklamacja zabawki. Co mogę zrobić, gdy sklep nie chce jej przyjąć?

    Witam,
    Spotkała mnie przykra sytuacja związana z zakupem zabawki i próbą jej reklamacji. Kupiłam tzw. "kota w worku", czyli nie kazałam wyciągnąć zabawki z opakowania sugerując się opisem i zapewnieniem, że działa. Wygląd opakowania - lekko zużyty - skłonił mnie do zapytania o rabat, bezskutecznie. ...

  • jarek1973-g

    Dodano 2015-01-09 19:34 przez jarek1973-g

    Zwrot towaru i odmowa. Jakie mam prawa?

    Witam,
    zakupiłem towar. Myślałem, że w hurtowni elektrycznej, jak było na witrynie sklepu. Okazało się, że w przedsiębiorstwie handlowo-usługowym, jak jest na fakturze. Do owej hurtowni trafiłem od razu po podpisaniu umowy w ENEA i otrzymaniu warunków, jakie mają być spełnione pokazując sprzedawcy s...

  • ela8090

    Dodano 2014-11-14 15:13 przez ela8090

    Zakup dla firm a prawo do reklamacji

    Prowadzę działalność usługi transportowe. Zakupiłem akumulator do samochodu ciężarowego i oddałem do reklamacji, ale stwierdzili, że jest dobry na gwarancji nie otwierając go nawet. Niestety usterka pojawiała się dalej, więc zaniosłem go do punktu zakupu i tam pracownik stwierdził, że posiada wadę n...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.


bezpłatny program PIT 2019

Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Sklep internetowy: towar niedostępny to problem konsumenta?

    Sklep internetowy: towar niedostępny to problem konsumenta?

    Przedsiębiorcy prowadzący sklepy internetowe, zwłaszcza ci działający na szerszą skalę, powinni zapewnić wystarczającą dostępność sprzedawanych towarów. W praktyce niejednokrotnie zdarza się, że konsument zamówił określone towary, ...

  • Sklep internetowy: obowiązki e-przedsiębiorcy

    Sklep internetowy: obowiązki e-przedsiębiorcy

    Od wejścia w życie ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) minęło już prawie dziesięć miesięcy. I choć większość e-sklepów dostosowała się do nowego porządku prawnego, nadal nie wszyscy go przestrzegają. Warto przy tej ...

  • Przejrzysty regulamin sklepu internetowego to podstawa

    Przejrzysty regulamin sklepu internetowego to podstawa

    Wedle przeprowadzanych w ostatnich latach badań rynku, już około 15 mln Polaków przynajmniej raz w życiu zrobiło zakupy przez Internet. Dawne obawy wirtualnych klientów zastępowane są przekonaniem o wygodzie, szybkim czasie i atrakcyjnych ...

  • Umowa konsumencka - nowe obowiązki informacyjne

    Umowa konsumencka - nowe obowiązki informacyjne

    W dniu 30 maja sejm przyjął ustawę o prawach konsumenta. Ustawa ta ma na celu transpozycję dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2011/83/UE oraz ujednolicenie i doprecyzowanie przepisów dotyczących umów konsumenckich zawieranych w ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania