eGospodarka.pl
bezpłatny program PIT 2019

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / Finanse › Dotacja z urzędu pracy a koszty uzyskania przychodu


2016-07-05 18:18 autor: pbanan

4 298 odsłon

Dotacja z urzędu pracy a koszty uzyskania przychodu

Witam,

dostałem niedawno dotację z Urzędu Pracy na założenie działalności gospodarczej. Według umowy z urzędem pracy dotacja ta to dotacja z Funduszu Pracy stanowiąca pomoc de minimis, która jest refundowana z Europejskiego Funduszu Społecznego (w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa pomorskiego - działanie 5.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych - projekty powiatowych Urzędów Pracy).

Zamierzam za to kupić "wyposażenie" biura: laptop, drukarkę, telefon komórkowy, biurko i krzesło, jakieś artykuły eksploatacyjne: papier do drukarki, atramenty, do tego jakiś pakiet biurowy, regulamin sklepu internetowego, sklep internetowy na rok od dostawcy takich usług i tym podobne.

Wydaje mi się, że nie są to środki trwałe. Żadne z nich nie przekroczy sumy 3500 zł. Czy w ramach takiej dotacji będę mógł sobie takie zakupione za tą dotację rzeczy wrzucić w koszty uzyskania przychodu?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.


bezpłatny program PIT 2019

Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania