W maju poszedłem na urlop no i było powodziowo, po powrocie do pracy ponad tydzień czekałem na powrót klientów do aktywności. Po raz pierwszy nie otrzymałem premii od sprzedaży za maj, bo nie przekroczyłem minimalnego wskaźnika sprzedaży 4 300 zł / miesiąc. Czy premia powinna zostać naliczona proporcjonalnie do 3 tygodni pracy? Wtedy bym ją otrzymał tylko mniejszą. Praktyka jest natomiast taka, że jak się idzie na dłuższy urlop np. 2 tygodnie to premii za wyniki sprzedazy przeważnie nie mam gdyż nie da się w 2 tygodnie wykonać minimum miesięcznej sprzedaży:confused:
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2024-01-03 15:53
2023-11-25 10:49