Witam,
chciałabym się dowiedzieć, ile metrów przypada na jednego pracownika. Mamy hale 75 metrów kw. Jest nas 10 osób pracujących fizycznie i 2 osoby biurowe.
Czy stoły wliczane są do metrażu i jak to wygląda z pracą, ile potrzebujemy miejsca?
Proszę o odpowiedź.
2018-02-25 12:08 autor odpowiedzi: Monika Rucka-Peryt
Zapraszam na mój blog www.behapowcy.pl Polecam www.mirp.pl
Dodano 2018-01-13 14:09 przez michalmmm
Witam,
mam pytanie: czy pracownik, który pracuje na dachu, który musi być wyposażony w szelki bezpieczeństwa, zamiast szelek może mieć założoną uprząż wspinaczkową jako zabezpieczenie przed upadkiem?
Dodano 2017-12-29 11:32 przez Momek
Dzień dobry,chciałabym zapytać czy malowanie pomieszczeń, w których pracują pracownicy przy komputerach jest zgodne z obowiązującymi przepisami? Pracujemy w biurze na tak zwanym open space, nasz pracodawca postanowił pomalować całe piętro, w tym również pomieszczenie w którym pracujemy. Ma zamiar zr...
Dodano 2017-12-05 20:10 przez Skyen001
Witam,mam pytanie dotyczące tego, ile kilogramów może pchać i ciągnąć wózkiem 4-kołowym bez silnika?Wózek podobny jak do dziecka z 6 skrzynkami. Dodam, że pracuję 8 godzin i jeżdżę nim cały czas.
Dodano 2019-07-22 15:07 przez olazębala90
Witam,czy BHP-owiec działający z ramienia generalnego wykonawcy może przeprowadzać rutynowego kontrole stanu trzeźwości zgodnie z obowiązującymi przepisami?Czy zapis w BIOZ dotyczący rutynowych kontroli stanu trzeźwości upoważnia go do tego?
Dodano 2018-10-30 09:19 przez Robur1
Dzień dobry,czy istnieje ustawa regulująca czas pracy na terenach, gdzie prowadzone są prace przy oczyszczaniu terenów z materiałów niebezpiecznych? Pytam ponieważ w innych krajach europejskich regulacja ta odnosi się do tych prac i zabrania wykonywania ich w godzinach po zmierzchu do świtu. Poza ty...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Zmiany w przepisach BHP. Jakie są nowe obowiązki pracodawcy?
17 listopada 2023 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące BHP na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Co takiego się zmieniło i na co muszą przygotować się pracodawcy?
Przepisy BHP w firmie: praca na wysokości
Prace na wysokości zaliczane są do prac szczególnie niebezpiecznych. Nic w tym dziwnego- upadki z drabin, rusztowań itp. stanowią dość duży procent wszystkich wypadków przy pracy. Pracodawca, którego podwładni muszą wspinać się na ...
BHP w firmie: pomieszczenia i stanowiska pracy
Pomieszczenia oraz stanowiska pracy powinny przede wszystkim sprzyjać komfortowi zatrudnionych. Dlatego też niedopuszczalne jest np. aby na jednego pracownika przypadało mniej niż 2 mkw. wolnej powierzchni podłogi. Niebagatelne znaczenie ma ...
Nowe przepisy BHP i wyposażenia stanowisk pracy weszły w życie
Od dziś, tj. od 17 listopada br., wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Pracodawcy mają 6 miesięcy na wprowadzenie zmian, ale nie w każdym przypadku. Co ...
2023-10-21 14:27
2023-10-21 14:23