eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo pracy › Ile metrów należy się na pracownika?


2018-02-25 10:22 autor: Mala19802

11 312 odsłon

Ile metrów należy się na pracownika?

Witam,

chciałabym się dowiedzieć, ile metrów przypada na jednego pracownika. Mamy hale 75 metrów kw. Jest nas 10 osób pracujących fizycznie i 2 osoby biurowe.

Czy stoły wliczane są do metrażu i jak to wygląda z pracą, ile potrzebujemy miejsca?

Proszę o odpowiedź.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2018-02-25 12:08 autor odpowiedzi: Monika Rucka-Peryt

    2 m2 na jedną osobę , nie zajęte przez sprzęt. Na 12 osób to 24m2. Jest to minimalna przestrzeń.

    Zapraszam na mój blog www.behapowcy.pl Polecam www.mirp.pl

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • michalmmm

    Dodano 2018-01-13 14:09 przez michalmmm

    Zabezpieczenia przy pracach na wysokości

    Witam,
    mam pytanie: czy pracownik, który pracuje na dachu, który musi być wyposażony w szelki bezpieczeństwa, zamiast szelek może mieć założoną uprząż wspinaczkową jako zabezpieczenie przed upadkiem?

  • Momek

    Dodano 2017-12-29 11:32 przez Momek

    Malowanie pomieszczeń biurowych w trakcie pracy

    Dzień dobry,chciałabym zapytać czy malowanie pomieszczeń, w których pracują pracownicy przy komputerach jest zgodne z obowiązującymi przepisami? Pracujemy w biurze na tak zwanym open space, nasz pracodawca postanowił pomalować całe piętro, w tym również pomieszczenie w którym pracujemy. Ma zamiar zr...

  • Skyen001

    Dodano 2017-12-05 20:10 przez Skyen001

    Warunki pracy. Ile kilogramów może ciągnąć i pchać kobieta?

    Witam,mam pytanie dotyczące tego, ile kilogramów może pchać i ciągnąć wózkiem 4-kołowym bez silnika?Wózek podobny jak do dziecka z 6 skrzynkami. Dodam, że pracuję 8 godzin i jeżdżę nim cały czas.

  • olazębala90

    Dodano 2019-07-22 15:07 przez olazębala90

    Kontrola stanu trzeźwości

    Witam,czy BHP-owiec działający z ramienia generalnego wykonawcy może przeprowadzać rutynowego kontrole stanu trzeźwości zgodnie z obowiązującymi przepisami?Czy zapis w BIOZ dotyczący rutynowych kontroli stanu trzeźwości upoważnia go do tego?

  • Robur1

    Dodano 2018-10-30 09:19 przez Robur1

    Czas pracy przy oczyszczaniu terenów z materiałów niebezpiecznych

    Dzień dobry,czy istnieje ustawa regulująca czas pracy na terenach, gdzie prowadzone są prace przy oczyszczaniu terenów z materiałów niebezpiecznych? Pytam ponieważ w innych krajach europejskich regulacja ta odnosi się do tych prac i zabrania wykonywania ich w godzinach po zmierzchu do świtu. Poza ty...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Zmiany w przepisach BHP. Jakie są nowe obowiązki pracodawcy?

    Zmiany w przepisach BHP. Jakie są nowe obowiązki pracodawcy?

    17 listopada 2023 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące BHP na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Co takiego się zmieniło i na co muszą przygotować się pracodawcy?

  • Przepisy BHP w firmie: praca na wysokości

    Przepisy BHP w firmie: praca na wysokości

    Prace na wysokości zaliczane są do prac szczególnie niebezpiecznych. Nic w tym dziwnego- upadki z drabin, rusztowań itp. stanowią dość duży procent wszystkich wypadków przy pracy. Pracodawca, którego podwładni muszą wspinać się na ...

  • BHP w firmie: pomieszczenia i stanowiska pracy

    BHP w firmie: pomieszczenia i stanowiska pracy

    Pomieszczenia oraz stanowiska pracy powinny przede wszystkim sprzyjać komfortowi zatrudnionych. Dlatego też niedopuszczalne jest np. aby na jednego pracownika przypadało mniej niż 2 mkw. wolnej powierzchni podłogi. Niebagatelne znaczenie ma ...

  • Nowe przepisy BHP i wyposażenia stanowisk pracy weszły w życie

    Nowe przepisy BHP i wyposażenia stanowisk pracy weszły w życie

    Od dziś, tj. od 17 listopada br., wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Pracodawcy mają 6 miesięcy na wprowadzenie zmian, ale nie w każdym przypadku. Co ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo pracy

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania