eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo pracy › praca w sobotę


2008-11-09 21:03 autor: konto usunięte

1 761 odsłon

praca w sobotę

Proszę o informację, jak zgodnie z przepisami Prawa Pracy nakazać pracownikowi przyjścia do pracy w sobotę (pracujemy od pon. do pt.)ze wzgl.na dodatkową pracę,której nie jesteśmy w stanie wykonać w tygodniu? Czy to ma być info na piśmie? Czy powinnam podać konkretne godziny?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2008-12-10 09:52 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Jeśli w umowie o pracę zawarte jest że pracuje od poniedziałku do piątku i dniem wolnym od pracy jest sobota to nic nie zrobisz-nie możesz go zmusić do przyjścia do pracy!!!Chyba że zgodzi się pracować w nadgodzinach za które będziesz musiała słono zapłacić, bo to dzień dla niego wolny!!!

    Możesz wypisać mu umowę zlecenie na tą sobotę jeśli on wyrazi na to zgodę.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo pracy

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania