eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo cywilne › Ile mam czasu na odesłanie produktu?


2013-06-13 16:00 autor: konto usunięte

3 198 odsłon

Ile mam czasu na odesłanie produktu?

Ile jest czasu na odesłanie produktu, jeśli był to zakup przez internet i odstąpiono od umowy?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-06-13 16:09 autor odpowiedzi: Brykczyńscy i Partnerzy Adwokacka Spółka Partnerska

    Produkt nalezy odesłać w ciagu 14 dni, dotyczy to również zwrotu pieniędzy. O odstąpieniu umowy dobrze jest poinformować listownie lub ew. mailowo.

    Jakub Brykczyński tel. 606 101 482 || Anna Brykczyńska tel. 606 717 929

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • Donia123

    Dodano 2016-09-02 20:13 przez Donia123

    Czy można żądać zwrotu pieniędzy za reklamowane okulary?

    Kupiłam okulary korekcyjne, ale po krótkim okresie użytkowania ułamał się zausznik w oprawce. W ramach reklamacji oprawkę naprawiono - prawdopodobnie wymieniono zauszniki. Sytuacja się powtórzyła - ponownie w ramach reklamacji naprawiono oprawkę.Niestety, zausznik złamał się po raz trzeci. Tym razem...

  • Konrad.,,

    Dodano 2016-08-12 21:32 przez Konrad.,,

    Niezgodność towaru z umową. Czy mogę odzyskać pieniądze?

    Chciałem kupić tylną oś do mojego quada. W internecie a dokładniej na portalu olx znalazłem ofertę, która mówiła o kołach z osią gratis.Gdy przesyłka przyszła okazało się, że nie jest to oś, leczy tylny most, który nie jest mi potrzebny. Sprzedający chyba o tym wiedział i gdy mu to napisałem odpowie...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-04-12 11:20 przez konto usunięte

    Reklamacja a oryginalne opakowanie

    Czy w przypadku reklamacji towaru, który jest niezgodny z umową, sprzedawca może nie przyjąć reklamowanego produktu ze względu na brak oryginalnego opakowania?

  • konto usunięte

    Dodano 2013-01-23 12:06 przez konto usunięte

    Wymiana produktu czy zwrot pieniędzy?

    Czego mogę oczekiwać od sprzedawcy/producenta, jeśli zakupiony produkt okazał się wadliwy? Czy sprzedawca musi zwrócić pieniądze czy wymienić produkt na nowy?

  • serotoninee

    Dodano 2014-04-27 00:35 przez serotoninee

    Nieoryginalne buty

    Moja sytuacja wygląda tak, że zamówiłam zza granicy buty Jordany przez Allegro, które gdy przyszły do mnie, okazały się nieoryginalne. Chodziłam w butach, może z godzinę, po czym stwierdziłam, że nie nadają się do chodzenia, ponieważ są źle wykonane, co skłoniło mnie, do dokładnych oględzin butów. O...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Nieudane prezenty świąteczne? Nic straconego!

    Nieudane prezenty świąteczne? Nic straconego!

    Już za chwilę święta, podczas których tradycyjnie już Polacy obdarowywać będą najbliższych podarkami. Niestety. Praktyka pokazuje, że prezenty świąteczne to często źródło kłopotów. Co zrobić, jeśli nie trafią do nas przed ...

  • Zakupy online odzieży i obuwia: jakie skargi konsumentów?

    Zakupy online odzieży i obuwia: jakie skargi konsumentów?

    Pandemia COVID-19 i związane z nią ograniczenia w handlu spowodowały znaczny wzrost popularności zakupów online. Niektóre sklepy umożliwiły klientom także wyprzedaż ich szaf. Z jakimi problemami najczęściej spotykają się konsumenci ...

  • 13 przypadków, które nie dają szans na odstąpienie od umowy

    13 przypadków, które nie dają szans na odstąpienie od umowy

    42 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty świąteczne Polacy wydadzą w „sieci”. To aż o 5,5 proc. więcej niż w roku ubiegłym – wynika z badań Deloitte. Za zakupami świątecznymi w Internecie przemawiają m.in. ceny, ale na ...

  • Przypominamy najważniejsze prawa konsumenta cyfrowego

    Przypominamy najważniejsze prawa konsumenta cyfrowego

    Rozwój handlu internetowego nie wytraca prędkości, a grono jego zwolenników nieustannie wzrasta. Dowodem na to jest chociażby badanie "E-commerce w Polsce 2016", z którego wynika, że już niemal połowa rodzimych internautów przynajmniej raz ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo cywilne

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania