eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / Finanse › Amortyzacja laptopa


2013-11-19 10:45 autor: ozon5

5 572 odsłon

Amortyzacja laptopa

Prowadzę jednoosobową działalność medyczną. Kupiłam laptopa o wartości netto 3658 zł VAT 841,46 zł, co wyniosło razem 4500 zł. Czy mogę jako mała firma zamortyzować laptop jednorazowo - wrzucić w koszty?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-11-19 10:51 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Tak. Oczywiście.

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz

  • 2013-11-19 12:34 autor odpowiedzi: Biuro Rachunkowe TAX-NET Jacek Adamczak

    Dokładniej, posiadając status małego podatnika (limit obrotów 1.200.000 euro), można skorzystać z amortyzacji de minimis polegającej na jednorazowym odliczeniu w koszty działalności wartości początkowej nabywanych środków trwałych z grup 3-8 KŚT (z wyłączeniem sam.osob.), do kwoty limitu 50.000 euro.

    Księgowa obsługa internetowa - cała Polska. Ceny już od 39,90/mc. www.taxnetto.pl

    Oceń odpowiedź 0 3

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konto usunięte

    Dodano 2019-02-19 11:17 przez konto usunięte

    Zakup laptopa w Malezji - rozliczenie

    Dzień dobry,z rozmaitych powodów muszę w najbliższych dniach zakupić nowy laptop do pracy (prowadzę jednoosobową dzialalność). Problem w tym, że przebywam w Malezji.Pytanie, w jaki sposób rozliczyć taki zakup? VAT odzyskam na lokalnym lotnisku, więc plan mam taki, żeby zaliczyć zakup netto (i.e. bez...

  • holek188

    Dodano 2014-12-16 13:35 przez holek188

    Włączenie paragonu do działalności

    Witam,w maju 2014 zakupiłem na paragon laptopa. Od września 2014 roku prowadzę 1-osobową działalność na zasadach ogólnych i rozliczam 23% VAT.Czy mogę wliczyć laptopa w koszt mojej działalności i odzyskać z niego podatek?Chciałbym go rozliczyć w grudniu 2014 r.

  • konto usunięte

    Dodano 2013-07-30 13:03 przez konto usunięte

    Zaliczenie w koszty polisy ubezpieczeniowej

    1. Czy mogę zaliczyć w koszty wartość polisy ubezpieczeniowej w dniu otrzymania dokumentów, a nie w dniu wystawienia? Polisa ubezpieczeniowa została wystawiona w czerwcu, aneks do polisy w lipcu i drugi aneks też w lipcu, opłaciłam ją też w lipcu oraz razem te 3 dokumenty otrzymałam pocztą też w lip...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-07-15 08:34 przez konto usunięte

    Laptop firmowy na raty

    Czy jak prowadzę działalność to mogę kupić do niej laptopa na firmę na raty?

  • Grucha

    Dodano 2014-03-12 14:30 przez Grucha

    Zakup samochodu na działalność gospodarczą

    Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą (bez VAT), której wykonywanie wiąże się z wyjazdami. Zastanawiam się nad kupnem samochodu na firmę. Będzie to mój jedyny samochód i pewnie czasem będę korzystała w celach prywatnych. Jaka forma jest korzystniejsza: zakup czy leasing? Co przy zakupie z po...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania