PYTANIA Z KATEGORII: KSIĘGOWOŚĆ / FINANSE [ pokaż wszystkie ]
2014-02-04 13:40 kategoria: Księgowość / Finanse
Witam,
kupiłam laptopa na firmę i do tego wykupiłam przedłużenie ubezpieczenia na laptopa do 3 lat też na firmę. Czy mogę polisę na ubezpieczenie zaksięgować w koszty w PKPiR?
1 odpowiedź
2014-01-30 19:50 kategoria: Księgowość / Finanse
Witam,
faktury za telefon wstawiane 28. każdego miesiąca, termin płatności do 10. następnego miesiąca do rejestru nabycia VAT i do PKPiR księgowałam w miesiącu, w którym był termin płatności. Doczytałam się, że do PKPiR powinno się wpisywać w koszty w miesiącu wystawienia. Co teraz mogę zrobić żeby ...
4 odpowiedzi
2014-02-04 13:03 kategoria: Księgowość / Finanse
Witam,
prowadziłam działalność - ryczałt ewidencjonowany. Na założenie działalności otrzymałam dotacje z UP, która w całości została wykorzystana do zakupu sprzętu typu strugarka frezarka itd.
Czy przy likwidacji działalności (rozliczona z UP, trwała ponad rok), muszę sporządzić remanent na ten sprz...
0 odpowiedzi