eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaSprzedaż / Obsługa klienta › Pomyłka kasjera przy płatności kartą


2012-10-20 22:43 autor: przemek379

5 145 odsłon

Pomyłka kasjera przy płatności kartą

Witam,

Jestem kasjerem w sklepie i pomyliłem się przy płatności kartą, prawdopodobnie przez zepsuty terminal dostarczony nam do sklepu przez polcard. Za kolejnym razem pomyliłem się przepisująć kwotę, z rachunku do płatnoći kartą i jestem 300 zł w plecy.

Polcard nie przyjmuje reklamacji i twierdzi, że nic nie może zrobić. Wcześniej raz miałem taką sytułację, ale na niekorzyść klienta, rozwiązaliśmy to natychmiast i klientowi zabrano mniej z konta. Czy prawo w jakilkowiek sposób stoi po mojej stronie - kasjera który się pomylił? Dodam, że już wiem, że jak polcard nie ściągnie klientowi z konta tych 300 zł więcej, to będę musiał to oddać ze swojej niewielkiej wypłaty ;(

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-02-15 12:49 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Jak dobrze rozumiem błąd polegał na niedopłacie ze strony klienta - zapłącił rachunek o 300zł mniejszy niż powinien? Jeżeli tak to jedny błąd jaki mógł powstać to tylko z winy kasjera :( W takim przypadku żaden operator terminala płatniczego nie uzna reklamacji. Jest ona bezzasadna i nie daje operatorowi (Polcardowi) podstaw do obciążenia klienta dopłatą do transakcji. Ze strony operatora terminala wygląda to tak jakby klient zapłacił te 300złw gotówce a pozostałą część w formie transakcji kartą. Warunkowanie reklamacji wadliwym terminalem też nie znajdzie podstawy, ponieważ jeżeli transakcjia zostałą zrealizowana to musiała być podana na klawiaturze terminala błędna kwota transakcji. Kwotę transakcji wprowadza tylko kasjer i to on jest odpowiedzialny za poprawne dane wprowadzane do terminala.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konto usunięte

    Dodano 2013-02-27 08:34 przez konto usunięte

    Czy sprzedawca odpowiada za wadliwy towar?

    Czy osoba, która sprzedaje towar w komisie odpowiada za wady sprzętu tam kupionego?

  • mikiwaw58

    Dodano 2013-07-12 11:04 przez mikiwaw58

    Wymiana towaru czy naprawa?

    Czy sprzedawca może narzucić sposób rozwiązania reklamacji np. że dokona naprawy, a np. nie zgodzi się na wymianę towaru?

  • konto usunięte

    Dodano 2013-04-12 11:20 przez konto usunięte

    Reklamacja a oryginalne opakowanie

    Czy w przypadku reklamacji towaru, który jest niezgodny z umową, sprzedawca może nie przyjąć reklamowanego produktu ze względu na brak oryginalnego opakowania?

  • Ajakania

    Dodano 2013-04-03 22:13 przez Ajakania

    Ile czasu ma sprzedawca na rozpatrzenie reklamacji?

    Kupiłam telefon w serwisie Allegro. Okazało się, że jest zepsuty, ustaliłam ze sprzedawcą, że mu go odeślę, a on odda go do serwisu. Po dwóch tygodniach ciszy zadzwoniłam do sprzedawcy i dowiedziałam się, że telefon jest w serwisie i nic więcej. Po 22 dniach od wysyłki okazało się, że telefon został...

  • cyprian

    Dodano 2013-04-03 21:49 przez cyprian

    Wadliwy towar sprzedany do dalszej odsprzedaży

    Witam i proszę o pomoc. Jako firma zakupiłem od producenta Kubki z nadrukiem w celu odsprzedania go firmie zamawiającej. Po jakimś czasie okazało się, że nadruk na tych kubkach schodzi - nawet bez używania tych kubków.
    Przedstawiciel firmy, u którego zamawiałem kubki, najpierw w ogóle nie odpowiadał...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Sprzedaż / Obsługa klienta

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania