eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPracaPozostałe: Praca › lepsze stanowisko


2008-03-08 16:52 autor: dpatyna

2 051 odsłon

lepsze stanowisko

Witam, Jestem zatrudniona na stanowisku specjalista ds eksportu - w związku z tym wykonuje mnóstwo zadań niekoniecznie związanych z eksportem (warunki handlowe, reklamacje, korekty, obsługa klienta krajowego i zagranicznego i inne). W wyniku reorganizacji w firmie proponują mi zmianę stanowiska na specjalista ds obsługi klienta. Oczywiście moje obowiązki się nie zmienią. Prosze o pomnoc? Które stanowisko jest lepsze, przyszłościowe?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2008-03-09 21:38 autor odpowiedzi: Joanna.P

    Zalezy od polityki firmy, który dział jest bardziej promowany w danej firmie.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2008-09-19 08:05 autor odpowiedzi: lidiamaa

    Ja bym pozostała przy spec. ds eksportu.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2008-09-19 23:21 autor odpowiedzi: teresa

    Specjalista ds exportu - jeśli możesz wybierać to proponuję pozostanie na tym stanowisku.

    Choć pewnie dawno już musiałaś zdecydować patrząc na datę Twojego postu.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Pozostałe: Praca

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania