Witam, mam pytanie. Może ktoś mi będzie w stanie odpowiedzieć. Złożyłam wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej. Miejsce zamieszkania jest inne niż zameldowania (choć to ten sam powiat = Urząd skarbowy), ja, rzecz jasna złożyłam w miejscowości w której obecnie mieszkam. Pan z ewidencji miał pewne roszczenia co do tego, że mam inny adres niż zameldowania. Twierdził, że powinnam mieć zameldowanie czasowe przynajmniej, ale w końcu wniosek przyjął (konkretny nie był, a ja powołałam się na zapisy odnośnie tego na stronie ministerstwa gospodarki). Nastraszył mnie tylko, że będę miała problemy z Urzędem Skarbowym bo u nich to raczej nie przejdzie. Przeczytałam od deski do deski ustawę o swobodzie dział. gosp. - nic nie jest tam napisane o tym że trzeba mieć zam. czasowe, czy jakąś umowę najmu. Chciałabym się dowiedzieć jak to rzeczywiście jest. Na szkoleniu z zakresu zakładania firmy mówiono, że nie potrzeba mieć umowy najmu czy zam. czasowego. Ja już nic z tego nie wiem, gdybym miała jakiś konkretny art. w którym wszystko to jest opisane to mogłabym się ewentualnie kłócić. Proszę o odpowiedź. Będę wdzięczna. Pozdrawiam
2009-10-13 08:26 autor odpowiedzi: konto usunięte
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.