eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaMarketing / Reklama / PR › Firmowe konto na facebooku


2013-01-28 08:44 autor: PawelK

4 408 odsłon

Firmowe konto na facebooku

Witam,

czy korzystacie z usług firm zewnętrznych do prowadzenia konta na facebooku? Promocja firmy na facebooku jest dla Was ważna i są widoczne efekty?

Z góry dziękuję za podzielenie się własnym doświadczeniem.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-02-10 13:46 autor odpowiedzi: wfirma.pl - księgowość online

    Wszystko zależy od grupy docelowej, jeżeli odbiorcą są osoby fizyczne w wieku 15 - 35 lat to ma to sens. jeżeli firmy to nie ma to ssensu. Jednak trzeba tam być więc i my tam jesteśmy.

    Ekspert w dziedzinie prawa gospodarczego i księgowości w serwisie wfirma.pl

    Oceń odpowiedź 1 1

    skomentuj | odpowiedz

  • 2013-02-13 23:28 autor odpowiedzi: YPIConsulting

    W dzisiejszych czasach istnienie w świecie wirtualnym jest nieodłącznym elementem działalności gospodarczej. To, czy warto inwestować swój czas i energię w prowadzenie konta na portalu społecznościowym zależy w znacznej mierze od targetu, ale również od tego jaki co chcemy przez to osiągnąć. Aktywna działalność na facebooku zwiększa świadomość marki, jak również bardzo dobrze sprawdza się przy procesach rekrutacji. Jeżeli zależy nam, aby informacja na temat firmy doszła do jak najszerszego grona odbiorców to zdecydowanie polecam założenie konta. Jednocześnie, outsourcowanie tego procesu na zewnątrz jest zbyteczne, ponieważ ważne jest, aby wszelkie posty umieszczały osoby doskonale znające się na produktach i usługach firmy. Sugeruje więc zaangażowanie do tego zadania kogoś z pracowników. My ze swojej strony aktywnie działamy na facebooku i widzimy wyraźne zmiany w postrzeganiu naszej marki.

    Pozdrawiam

    Magda Drozd

    Oceń odpowiedź 1 2

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • mk56

    Dodano 2013-05-17 15:48 przez mk56

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników.
    Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego zgłasza się i jeśli pom...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-04-27 16:38 przez konto usunięte

    Czym się różni PR od marketingu?

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty?

  • konto usunięte

    Dodano 2013-07-11 08:33 przez konto usunięte

    Jak rozliczyć fakturę z Facebook'a

    Prowadzę działalność na KPIR i jestem VAT-owcem. Wcześniej otrzymywałam fakturę VAT z Facebook Ireland i rozliczałam jako import usług, faktura wewnętrzna itd. Ale teraz, nie wiedzieć czemu, otrzymałam fakturę z Facebook - ale USA. Czy jest jakaś różnica w rozliczeniu?

  • czarny001

    Dodano 2014-09-10 18:16 przez czarny001

    Nie jestem VAT-owcem. Jak rozliczyć fakturę z Facebook'a?

    Witam,
    dostałem faktury z Facebook'a za kampanię reklamowe wystawioną na mój NIP poprzedzony PL. Nie jestem VAT-owcem, nie kupuję ani nie sprzedaję wewnątrz wspólnoty na kwoty powyżej 50000 zł rocznie. W zasadzie kupiłem reklamę za parę stówek.
    Rozumiem, że w tej sytuacji nie muszę mieć zarejestrowa...

  • arturm88

    Dodano 2013-06-07 10:17 przez arturm88

    Rozliczenia podatkowe zarobków z You Tube oraz Facebooka

    Witam,
    Mam pytanie odnośnie rozliczania się z zarobków uzyskanych poprzez reklamy w taki sposób:
    Posiadam swój kanał You Tube, na którym umieszczam autorskie filmy, a do tego fanpage w portalu Facebook. Moje filmy cieszą się coraz większą popularnością i przystępuję do programu partnerskiego YT, co ...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Promocja firmy: czas na event marketing

    Promocja firmy: czas na event marketing

    Połączenie ważnego wydarzenia z elementami rozrywki nie jest już niczym nowym dla wszystkich zajmujących się strategią promocyjną firm. Każde ważne dla przedsiębiorstwa wydarzenie może stać się jego wizytówką w promocji organizacji ...

  • Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy

    Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy

    Polski rynek e-commerce rozwija się w dość dynamicznym tempie. Ciągle jednak niekwestionowanym liderem w tej dziedzinie pozostaje Wielka Brytania. W 2013 roku mieszkańcy Wysp wydali na zakupy internetowe aż 112 miliardów euro. Dla porównania ...

  • Firma w Internecie to nie tylko strona www

    Firma w Internecie to nie tylko strona www

    E-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w Polsce. Rodzimy e-handel to także najprężniej ewoluujący tego typu rynek w Europie. Dzisiaj już każdy zdaje sobie sprawę z tego, że obecność w Internecie to konieczność. Nie ...

  • Polscy internauci a konkursy na Facebooku

    Polscy internauci a konkursy na Facebooku

    Tylko 4% posiadaczy konta na Facebooku potrafi wskazać, w jakim konkursie wzięło ostatnio udział. Ponad jedna trzecia (36%) tego nie pamięta, a większość w ogóle nigdy nie bierze udziału w takich konkursach - wynika z badania "Marki w ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Marketing / Reklama / PR

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania