2013-08-21 08:06 autor: ewa19861
7 716 odsłon
Witam,
Wystawiłam kontrahentowi notę odsetkową za opóźnienia w płatnościach. Kiedy i czy w ogóle mam ją zawrzeć w przychodach w książce przychodów i rozchodów?
2013-08-21 08:27 autor odpowiedzi: Biuro Rachunkowe TAX-NET Jacek Adamczak
Księgowa obsługa internetowa - cała Polska. Ceny już od 39,90/mc. www.taxnetto.pl
2013-08-21 08:30 autor odpowiedzi: Biuro Rachunkowe TAX-NET Jacek Adamczak
Księgowa obsługa internetowa - cała Polska. Ceny już od 39,90/mc. www.taxnetto.pl
Dodano 2013-06-17 10:13 przez konto usunięte
Prowadzę działalność na KPiR i otrzymałem notę odsetkową za nieterminowe płatności do mojego kontrahenta. Czy taką notę mogę wrzucić w koszty firmy?
Dodano 2013-06-24 14:20 przez konto usunięte
Dzień dobry,
Jak mam zaksięgować w PKPiR notę odsetkową z tytułu nieterminowej wpłaty za fakturę? Czy w ogóle ją księgować?
Dodano 2013-05-23 15:41 przez konto usunięte
Otrzymałem od kontrahenta notę odsetkową za opóźnienie w zapłacie faktury, na prawie 30 zł. Czy notę mogę ująć w KPiR?
Dodano 2013-08-30 10:14 przez basia333b
Witam,
Mam pytanie odnośnie odsetek od niezapłaconej faktury. Czy mam je księgować do KPiR pod datą wystawienia noty odsetkowej, czy już pod datą zapłaty tych odsetek?
Dodano 2016-10-17 16:52 przez danieleski
Tak jak w tytule. Czy w przypadku sprzedaży, realizacji zamówienia, w moim przypadku namalowania portretu, ujmując przychód z tego tytułu muszę wpisać dane kontrahenta? Jest to problematyczne gdyż często ich po prostu nie znam.Ktoś przez kogoś zamawia, przychodzi odbiera, a ja nie notuje dla kogo ro...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Zakup towarów handlowych na przełomie roku w księdze podatkowej
Przedsiębiorcy prowadzący podatkową księgę przychodów i rozchodów metodą uproszczoną z reguły księgują koszty w dacie wystawienia dokumentu potwierdzającego poniesienie kosztu. Jest to z reguły data wystawienia faktury czy rachunku. Od ...
Paragon fiskalny dokumentuje koszty w księdze podatkowej
Faktura jest zasadniczym dokumentem księgowym, na podstawie którego dokonywane są zapisy w podatkowej księdze przychodów i rozchodów, ale nie jedynym. Niekiedy wystarczający jest paragon wydrukowany przez urządzenie fiskalne i nie chodzi ...
Księga podatkowa co miesiąc mimo kwartalnego podatku dochodowego
Podatnicy rozliczający się na zasadach ogólnych - według skali lub podatkiem liniowym - zobowiązani są do prowadzenia ewidencji, jaką jest podatkowa księga przychodów i rozchodów. Na podstawie zapisów w księdze powinni dokonywać ...
Towar handlowy przed fakturą w księdze podatkowej
Generalna zasada określania momentu powstawania kosztów u podatników prowadzących podatkową księgę przychodów i rozchodów mówi, że te powstają w dacie wystawienia dokumentu je potwierdzającego, którym najczęściej jest faktura. Zasada ...
2023-03-03 06:47
2023-03-02 12:31