eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / Finanse › Czy można księgować fakturę VAT-marża?


2013-04-04 14:26 autor: konto usunięte

5 633 odsłon

Czy można księgować fakturę VAT-marża?

Czy fakturę VAT marża za laptopa można rozliczyć tak samo, jak fakturę VAT? Chodzi mi o to czy zakupiony komputer będzie mogł być wliczony w koszty działalności? Jestem na KPIR.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-04-04 14:28 autor odpowiedzi: wfirma.pl - księgowość online

    Faktura VAT-marża jest pełnoprawnym dowodem księgowym. Jeżeli zakupiony laptop jest związany z prowadzoną działalnością to wydaetk można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu i tym samym ująć w KPiR.

    Ekspert w dziedzinie prawa gospodarczego i księgowości w serwisie wfirma.pl

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konto usunięte

    Dodano 2013-03-28 08:01 przez konto usunięte

    Faktura z poczty

    Czy potwierdzenie zapłaty z poczty wystarczy czy trzeba żądać faktury VAT żeby ująć w kosztach?

  • konto usunięte

    Dodano 2013-03-19 22:58 przez konto usunięte

    Czy Fundusz Pracy mogę ująć bezpośrednio w KPiR?

    Prowadzę działalność na KPiR od lutego na zasadach ogólnych. Składki ZUS odliczam sobie w zaliczce na podatek dochodowy.
    Mam takie pytanie odnośnie Funduszu Pracy: Jak go ująć? Czy bezpośrednio w kosztach?

  • konto usunięte

    Dodano 2013-02-20 19:30 przez konto usunięte

    Zaksięgować kwotę netto czy brutto?

    Znalazłam fakturę kosztową z sierpnia 2012 r. Chcę ją ująć jeszcze do grudnia. Ponieważ minął już termin kiedy mogłam odliczyć VAT to czy mogę do KPiR wpisać kwotę brutto z faktury ?

  • becool8812

    Dodano 2022-08-22 16:41 przez becool8812

    Księgowanie kosztów w okresie zawieszenia

    Dzień dobry, Jak w KPiR księgować koszt najmu lokalu podczas zawieszenia działalności?
    Np. mam w lipcu zawieszoną działalność, to mimo to w KPiR księguję ten koszt w lipcu czy księguję w pierwszym miesiącu wznowienia działalności? Jeśli tak, to jak się ma to, że data na fakturze jest z lipca a księg...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-03-19 22:59 przez konto usunięte

    Czy opłaty bankowe też mogę wrzucić w koszty?

    Prowadzę działalność na KPiR od lutego na zasadach ogólnych. Czy opłaty bankowe za prowadzenie rachunku firmowego również mogę ująć w kosztach?

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania