eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / Finanse › Czy jednostka powiatowa może zlecić księgowość firmie rachunkowej?


2014-01-12 17:45 autor: annabolen

1 265 odsłon

Czy jednostka powiatowa może zlecić księgowość firmie rachunkowej?

Czy jednostka powiatowa może zlecić księgowość firmie rachunkowej? Jednostka zatrudnia 6 pracowników. Zatrudnienie księgowej to ogromny koszt. Czy można zlecić księgowość firmie? Proszę ewentualnie o podstawę prawną.

Dziękuję.

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • Kalite

    Dodano 2013-06-20 11:20 przez Kalite

    Refaktury. Jak je opisać, co do nich dołączyć?

    Refakturujemy raz w miesiącu koszty wysyłek i transportów na drugą firmę. Czy wystarczy w tytule napisać refaktura wysyłek lub usług transportowych w okresie np. 01.01-31.01.2013, czy muszą być jeszcze jakieś załączniki lub inne wykazy do tego typu faktur? Czy do KPiR wpisuję to w kolumnę 7 (sprzeda...

  • XYZ243

    Dodano 2013-04-05 14:44 przez XYZ243

    Szkolenie dla pracodawcy a koszty firmy

    Czy fakturę na szkolenie okresowe pracodawcy można ująć w koszty?

  • az23

    Dodano 2013-02-17 17:42 przez az23

    VAT dla rolnika i działalności gospodarczej

    Jestem rolnikiem ryczałtowym i od marca 2013 r. zamierzam rozpocząć działalność gospodarczą - usługi dla rolnictwa (PKD 01.61z).
    W działalności usługowej chcę być VAT-owcem. Czy jako rolnik też muszę? Jeśli nie, to czy muszę prowadzić dwie księgowości? Z tej usługowej chcę być na KPIR, a co z koszta...

  • cons.services

    Dodano 2015-12-10 19:04 przez cons.services

    Zakładanie spółki, gdy ma się już firmę

    Dzień dobry,mam działalność jednoosobową - w lipcu miną mi 2 lata na małym ZUS-ie, mam duże dochody nic nie kupuję, nie sprzedaję, a wykonuję usługi budowlane.Mam wspólnika z tym, że nieoficjalnie ale rachunki wystawiam ja, VAT-owcem nie jestem, - nie chce, nie potrzebne mi to na razie. Firma mi się...

  • asts1

    Dodano 2014-01-16 13:33 przez asts1

    Czy kawa i herbata dla klientów i pracowników będzie kosztem?

    Witam,
    prowadzę zakład kosmetyczny i solarium. Czy mogę zakup kawy i herbaty na potrzeby swoich pracowników i czasami klientów wrzucać w koszty firmy? Czy zakup ten będzie uznany za koszt?

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania