eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyFirmaAuto w firmie › Płatność ubezpieczenia na podstawie umowy najmu samochodu


2020-10-07 23:55 autor: Talesa

1 605 odsłon

Płatność ubezpieczenia na podstawie umowy najmu samochodu

Czy można wliczyć w koszty płatność za ubezpieczenie, którą reguluje umowa najmu samochodu (podatnik nie posiada polisy). Czy wystarczającym dowodem jest potwierdzenie wpłaty/przelewu z konta bankowego?

Jeżeli chodzi o samochód, to jest on rozliczony kilometrówką, jest użyczony, wykorzystywany do celów mieszanych.

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konto usunięte

    Dodano 2013-03-19 20:16 przez konto usunięte

    Księgowanie polisy do samochodu firmowego

    Jak ująć w KPiR zakup polisy do auta firmowego, skoro nie mam możliwości otrzymania faktury ani rachunku?

  • beatus57

    Dodano 2012-08-18 15:51 przez beatus57

    Księgowanie polisy za samochód

    Witam! Bardzo proszę o pomoc. W maju zakupiłam samochód. 27.07.2012 r. dostałam pismo z firmy ubezpieczeniowej o wysokości składki na ubezpieczenie. Składkę zapłaciłam 09.08.2012 r. w pełnej wysokości na ten i przyszły rok. Polisy (w sensie papieru) fizycznie jeszcze nie mam w rękach. W którym momen...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-07-26 22:50 przez konto usunięte

    Jak zaksięgować ubezpieczenie auta w leasingu operacyjnym?

    Prowadzę jednoosobową DG, KPiR i jestem podatnikiem VAT, rozliczam się wg stawki liniowej 19%. Proszę o odpowiedź odnośnie zaksięgowania ubezpieczenia auta wziętego w leasing operacyjny. Ubezpieczającym jest lesingodawca, ale ja jako użytkownik poniosłam koszty ubezpieczenia. Proszę o odpowiedź:
    1. ...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-05-08 08:41 przez konto usunięte

    Ubezpieczenie samochodu firmowego. Jak zaksięgować koszt polisy?

    W działalności gospodarczej, którą prowadzę użytkuję samochód osobowy. Samochód ten stanowi środek trwały firmy. W dniu dzisiejszym otrzymałem przedłużenie ubezpieczenia komunikacyjnego od mojego ubezpieczyciela.
    Polisę chcę zapłacić w całości, jednorazowo. Polisa obejmuje ubezpieczenie OC i AC. Do ...

  • aga83

    Dodano 2013-07-11 07:43 przez aga83

    Odliczanie opłat za śmieci po nowemu

    Witam,
    Prowadzę działalność i od lipca płacę do gminy za śmieci. Na jakiej podstawie mam je wrzucić w koszty skoro nie mam faktury, tylko dowód opłaty. Składałam deklarację, która jest formą samoopodatkowania. Gmina nie wystawia faktury VAT, ani nakazów za śmieci. Czy kopia deklaracji wystarczy?

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Auto w firmie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania