eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaWyposażenie › Amortyzacja zmywarki


2019-04-09 20:57 autor: Maryko

2 182 odsłon

Amortyzacja zmywarki

Witam,

proszę o podpowiedź, ile będzie wynosiła amortyzacja zmywarki, która była użytkowana podczas działalności przez 3 lata. Została kupiona za cenę 1450 zł. Jaką będzie miała wartość po tym okresie?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2019-04-10 06:41 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy

    Wartość jest tak niska, że może zostać w całości od razu wrzucona w koszty.

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • hondaa121

    Dodano 2014-06-22 14:58 przez hondaa121

    Wpisanie samochodu i laptopa do środków trwałych firmy

    Witam!
    Jak należy rozpatrywać laptopa o wartości 2000 zł oraz samochód osobowy o wartości 2900 zł, kiedy chcę rzeczy te przyjąć w użytkowanie w swojej działalności? Tak samochód, jak i laptop są moją własnością.
    Za poradą znajomego księgowego wrzuciłam tak jedno, jak i drugie w koszty, w całości. Ni...

  • solar-01

    Dodano 2019-02-04 16:09 przez solar-01

    Jakie wydatki związane z używaniem samochodu zaliczyć do kosztów w prywatnym gabinecie lekarskim?

    Prowadzę działalność gospodarczą jako gabinet lekarski. Do tego celu zakupiłam w 2013 roku samochód osobowy, który w styczniu 2018 roku został zamortyzowany. Jakie wydatki związane z użytkowaniem samochodu mogę zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu i jaką niezbędną dokumentację z tym związaną powi...

  • Lfinda

    Dodano 2018-01-24 20:11 przez Lfinda

    Zakup sprzętu komputerowego a amortyzacja

    Dzień dobry,czy kupując sprzęt komputerowy (komputer, monitor) o łącznej wartości ok. 6000 zł netto, mogę go zamortyzować jednorazowo, tj. jednorazowo wrzucić w koszty w dniu przyjęcia do użytkowania? Firma jest mikroprzedsiębiorcą (jednoosobowa działalność gospodarcza) i posiada jeden środek trwały...

  • magda_szczecin

    Dodano 2017-09-21 10:46 przez magda_szczecin

    Czy koszty mogą powstać przed formalnym rozpoczęciem działalności?

    Witam! Zarejestrowałam nową firmę (usługi pielęgniarskie) w połowie września, żeby rozpocząć działalność od 2 października. Ale już teraz ponoszę koszty związane z otwarciem firmy - obowiązkowe ubezpieczenia, rejestracja praktyk zawodowych etc. Muszę też kupić niezbędne wyposażenie (neseser z przybo...

  • konto usunięte

    Dodano 2017-07-31 21:08 przez konto usunięte

    Samochód ciężarowy u nievatowca

    Witam, od lipca prowadzę jednoosobowa działalność gospodarczą. Jestem nievatowcem. Mam prywatny samochód ciężarowy. Czy muszę prowadzić ewidencje przebiegu pojazdu? Z tego co czytałam to nie. To w takim razie wystarcza faktury za paliwo żeby ująć je w koszty i nigdzie nie wprowadzam auta? Czy lepiej...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Wyposażenie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania