eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyKomputer & InternetStrony www › Czego unikać w pozycjonowaniu?


2013-07-30 12:41 autor: konto usunięte

4 394 odsłon

Czego unikać w pozycjonowaniu?

Czego unikać w pozycjonowaniu?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-07-30 12:42 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Pozycjonując firmową stronę www należy zachować umiar i zdrowy rozsądek. Nagłe zaprzestanie promocji, opublikowanie ukrytych treści lub zbyt dużej liczby słów kluczowych, może spowodować utratę dotychczasowych korzyści osiągniętych dzięki tej formie promocji.

    - Warto pamiętać o tym, że wyszukiwarki uczulone są na cloaking, czyli umieszczanie na portalu internetowym tekstu widocznego jedynie dla botów wyszukiwarek. Takie działanie wpływa na jego ranking, jednak jeśli zostanie wykryte, wywołuje odwrotne skutki od zamierzonych. W najgorszym przypadku może ono doprowadzić do usunięcia strony z wyników wyszukiwania – mówi Sebastian Kopeć, ekspert ds. pozycjonowania firmy Procreate Sp. z o.o.

    Co za dużo to niezdrowo

    Cloaking to nie jedyny grzech popełniany w sieci. Redagując treść portalu www należy zachować umiar w wykorzystaniu słów kluczowych, ponieważ ich nadużycie może zniechęcić odwiedzających. Podobna zasada tyczy się zbyt dużej liczby linków do serwisów niezwiązanych tematycznie ze stroną internetową. Takie działania wpływają na niską ocenę portalu przez wyszukiwarkę, co w konsekwencji może doprowadzić do nałożenia na niego pewnych ograniczeń.

    - Wśród nich znajduje się m.in. zastosowanie filtra (sandbox) lub nawet usunięcie serwisu z wyników wyszukiwania. Czas trwania kary zależy od wielkości przewinienia. W najgorszych przypadkach jest ona nakładana na stałe – zauważa Sebastian Kopeć.

    Kto pierwszy ten lepszy

    Innym błędem pozycjonowania jest wykorzystywanie zduplikowanej treści. Firma prezentująca na swoim portalu towary innych producentów, powinna zatem popracować nad przeredagowaniem ich opisu. Nie sposób bowiem przewidzieć wszystkich konsekwencji wspomnianych działań.

    - Algorytm wyszukiwarki nie jest jawny, więc nie da się jednoznacznie stwierdzić, czy tekst opublikowany jako pierwszy będzie traktowany przez nią jako „oryginał”. Kluczowe w tym wypadku stają się jednak inne czynniki, takie jak np. kolejność indeksacji czy ocena strony, z której pochodzi tekst – twierdzi ekspert firmy Procreate.

    Dbałość o jakość portalu www wpływa na jego pozycję w sieci. Jeżeli jednak przedsiębiorca chce utrzymać się na wysokim miejscu w wyszukiwarce, nie powinien spocząć na laurach. To bowiem kolejny błąd pozycjonowania, który mógłby popełnić.

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Strony www

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania