eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPodatkiRozliczenia roczne › Pracodawca wysłał mi pusty PIT. Co robić?


2016-02-29 11:07 autor: agamon1

2 380 odsłon

Pracodawca wysłał mi pusty PIT. Co robić?

Witam,

pracodawca (u którego już nie pracuję), przysłał mi niewypełniony PIT za zeszły rok, bez pieczątki firmowej, po prostu pusty blankiet.

Wysłałam maila z przypomnieniem o wysłanie PIT-u wypełnionego do końca lutego. Bez efektu. Co teraz?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2016-03-04 13:38 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy

    Można jeszcze do niego zadzwonić, powiadomić urząd skarbowy. Gdy w dalszym ciągu nie będzie odzewu, należy wypełnić zeznanie roczne zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą (np. na podstawie odcinków od wypłaty). Warto do takiego PIT-a dołączyć wyjaśnienie co do zaistniałej sytuacji, a gdy PIT-11 w końcu dotrze z prawidłowymi wartościami, dokonać ewentualnej korekty rozliczenia rocznego.

    Podatki nie są skomplikowane. Niezrozumiałe są jedynie działania i "myśli" osób je tworzących.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Rozliczenia roczne

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania