eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaMarketing / Reklama / PR › Jak się skutecznie zareklamować?


2009-02-09 18:57 autor: wojdyla

14 703 odsłon

Jak się skutecznie zareklamować?

Moja firma działa od lipca i szukam skutecznych i efektywnych sposobów na reklamę. Do tej pory moją reklamą była dobra opinia i renoma gospodarstwa rodzinnego. Zajmuje się projektowaniem, wykonaniem i utrzymaniem terenów zieleni.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI (pokaż stronicowane)

  • 2009-02-17 21:23 autor odpowiedzi: konto usunięte

    chodzi o reklame w internecie ? rozwin troche temat proszę

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz

  • 2009-02-18 22:30 autor odpowiedzi: Marcin Siedlecki

    Nie napisałaś jak wielki jest obszar Twojej działalności (regionalna, cała Polska).

    Jeżeli regionalna to proponuję prasę lokalną + oczywiście internet

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz

  • 2009-03-16 14:59 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Witam

    Dobra opinia oraz polecanie przez zadowolonych klientów to jedna z najskuteczniejszych rękojmi. Warto jednak nie poprzestawać na tym i dać się poznać innym.

    Może dobrym pomysłem byłoby rozpoczęcie przygody z reklamą w wyszukiwarkach? Codziennie, w poszukiwaniu produktów czy usług, kilka milionów Polaków włącza google.pl. Może warto byłoby się zastanowić nad taką forma promocji?

    Pozdrawiam

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz

  • 2009-05-14 12:46 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Znalazłem pare dni temu coś takiego na internecie. Jak myslicie podniesie to skuteczność reklamy?

    Pay-per-View Full Screen jest to innowacyjny model emisji reklamy wideo w Internecie, w którym użytkownik inicjuje oglądanie reklamy i potwierdza aktywne obejrzenia poprzez akcję po jej zakończeniu - np. poprzez potwierdzające klikniecie w wyznaczony obszar. Reklama jest prezentowana na całym ekranie, na czarnym tle. Nie ma możliwości obejrzenia reklamy w oknie, czy też przełączenia na inną aplikację lub robienia czegokolwiek innego na komputerze. Tym samym podczas emisji spotu nic nie rozprasza uwagi użytkownika.

    Dodatkową opcją dostępną dla reklamodawców jest możliwość zadania użytkownikowi dowolnego pytania przed i po emisji reklamy.

    W modelu Pay-per-View Full Screen zastosowano rozliczanie kosztów reklamy według formuły CPV (Cost Per View). Wskaźnik ten podkreśla, że reklamodawca w przeciwieństwie do CPM (Cost per Mile) ponosi koszty tylko za rzeczywiście obejrzane, a nie jedynie wyświetlane reklamy.

    Model Pay-per-View Full Screen został stworzony głównie z myślą o reklamodawcach by zniwelować słabe strony reklamy w sieci i pomóc im zoptymalizować wydatki na reklamy wideo w Internecie.

    Model Pay-per-View Full Screen po raz pierwszy został opracowany i zastosowany przez twórców serwisu Otineo.com. W serwisie w zamian za obejrzane reklamy użytkownicy są gratyfikowani.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2009-05-22 12:59 autor odpowiedzi: Marcin Siedlecki

    Co do reklamy internetowej... to mi i tak się wydaje, że najskuteczniejsze jest dobre wypozycjonowanie strony. Wyskakujące okienka doprowadzają mnie osobiście do szewskiej pasji....:eek:

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz

  • 2009-10-24 19:01 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Reklama internetowa to oczywiście dobdra forma reklamy jezeli cziałająca firma rozszeża swoja działalność poza rynki lokalne, jezeli chodzi o reklame w obrębie wojewudztwa to stworzenie strony inetrnteowej w celu zapoznania sie potencjalnych klientów z ofertą fimy powinno być porzedzone kampanią tzw. stopa w drzwiach.

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2010-02-25 21:29 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Dokładnie!Prowadzę małą agencję reklamową i zaczynałem od "stopy w drzwiach". Obecnie jest innaczej. Co mogę polecić? Jeżeli zaczynasz-umieść się na portalach społecznościowych Twojego Regionu. Pokaż się też ludziom jako marka np. jako sponsor filmu (dedykowanego np. dzieciom)w kinie. Śmieszne? A kto te dzieci tam przyprowadza?:) U mnie zadziałało-testowane na kliencie z branży budowlanej (beton)(!) Koszt: 700 zł w moim przypadku. Zwróciło się 5x przy pierwszym kliencie. Wogóle szukajcie czegoś autorskiego. Dobra reklama to sztuka!Pozdrawiam

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2010-09-13 17:08 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Obecnie najlepszym sposobem na dotarcie do klienta staje się internet, który ma praktycznie każdy, a każdy kto go ma, chętnie z niego korzysta. I tutaj z pomocą każdemu z przedsiębiorców mogą przyjść katalogi służące do prezentacji firm. Jednym z nich jest portal Zapiso.pl. Jest to serwis, który oprócz katalogu, promuje nowatorski system, służący do rezerwacji terminów wizyt on-line. Dzięki kalendarzowi on-line, każdy klient danego salonu kosmetycznego, gabinetu lekarskiego czy warsztatu może nie wychodząc z domu, zarezerwować sobie miejsce. Niewątpliwie jest to dogodny system zarówno dla klientów, jak i właścicieli.

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2010-11-25 22:26 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Wybacz ale katalogów jest tyle, że nikt z tego nie korzysta.

    Wyskakujące banery to przeżytek.

    Inwestuj czas w promocję w social media, stań się partnerem i członkiem społeczności

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-03-09 10:14 autor odpowiedzi: adkrapik

    Właśnie interesują mnie bannery. Sam przyznam, że mnie denerwuje jak wchodze na jakąś stronę i mi coś takiego wyskakuje, ale mimo wszystko wszędzie jest tego pełno. Może jednak to działa? Mimo że coś takiego Cię zdenerwuje, to mimo wszystko rzucisz na to okiem i zobaczysz co to jest. Więc chyba może zainteresować kogoś reklamowanym produktem?

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-03-14 19:59 autor odpowiedzi: agewind

    Katalogi to przeszłość, teraz google ma większe wymagania w zakresie linków do strony.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-05-16 10:33 autor odpowiedzi: konto usunięte

    A ja proponuję reklamę na samochodach. Z pewnością dojeżdżasz do klientów, więc reklama jak najbardziej będzie przemieszczać sie w terenie, dzięki czemu większa ilość potencjalnych klientów zapozna się z Twoją firmą. Skontaktuj się z Promotional Partners, oni na szeroką skalę przeprowadzają kampanie reklamowe oparte na reklamie mobilnej, działają na terenie całego kraju. Trudno znaleźć drugą taką specjalistyczną firmę w kraju. Kontakt znajdziesz na promotionalpartners.pl

    Oceń odpowiedź 2 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-05-28 16:09 autor odpowiedzi: raulq7

    Warto postawić na reklamę w internecie, w której można wyszczególnić kampanie adwords. Odpowiednio targetowane mogą przynosić satysfakcjonujące rezultaty. A w zmniejszeniu początkowych kosztów tej kampanii pomagają specjalne kupony, o których więcej na

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-06-10 12:49 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Najlepsze dzisiaj portale do reklamy do facebook i youtube

    natomiast najlpsze efekty przynosi budowanie relacji z klientami, dawanie im wiedzy za darmo pozyskująć tym samy adres email

    a ostatnio coraz częściej widzimy zastosowanie marketingu wirusowego i partyzanckiego.

    Jesli chesz wiedzieć co to takiego i co więcej jak samemu stworzyć dobrą kampanię reklamową opartą o marketing wirusowy zapraszam na darmowe szkolenie

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-07-08 22:11 autor odpowiedzi: jędruś

    Moja firmę bardzo wspomogła reklama w internecie - zwykłe linki sponsorowane i pozycjonowanie strony- robi mi to doświadczona firma,świetnie doradzają w kwestiach reklamy - mogę polecić

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-08-31 13:48 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Witam, napisałeś bardzo mało o swojej działalności. Gdybyś mógł bardziej sprecyzować jak pozyskiwałeś dotychczas nowych klientów? Czy tylko poczta pantoflowa?

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-09-25 10:18 autor odpowiedzi: adriana_u

    Favore.pl to jeden z największych na rynku serwis biznesowy, skupiający firmy i specjalistów ze wszystkich branż, umożliwiający im prezentację i promowanie ich usług w Internecie. Oferuje zarówno darmowe jak i płatne formy reklamy począwszy od ogłoszeń drobnych, a skończywszy na e-mailingu.

    Serwis favore jest chętnie odwiedzany przez inne firmy i osoby prywatne, a więc twoich potencjalnych klientów. Systematycznie otrzymuję zapytania ofertowe z tego serwisu i pozyskałem już nie jedno zlecenie.

    Dodaj ogłoszenie, reklamuj swoje usługi

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-10-29 21:50 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Moim zdaniem portale ogłoszeniowe lub opracowanie wizytówki i umieszczenie jej na konkretnej stronie, z której jak uważamy korzystają nasi potencjalni klienci. Takie reklamy umożliwia np. serwis adtaily.pl gdzie nie musisz zakładać konta wystarczy wybrać stronę/ serwis i wykupić reklamę za pomocą karty debetowej/kredytowej niektóre strony mają tak niską cenę za dzień wyświetlania reklamy, że można zaryzykować te pare złotych.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2012-07-01 19:04 autor odpowiedzi: Fakir1

    Ja swoja firmę budowlaną równiez reklamuje poprzez linki sponsorowane i wpisy w katalogach firm wysoko wypozycjonowanych (w moim przypadku ryder.pl)

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2012-10-31 18:17 autor odpowiedzi: konto usunięte


    Najlepiej określić swoich potencjalnych odbiorców i dodawać reklamy na serwisach na których często przebywają. Najlepiej żeby serwisy ten cieszyły się dużym powodzeniem i żeby można było dodawać tam reklamę bezpłatnie. Korzystając z okazji chciałem polecić serwis pozycjonujący się na pierwszych miejscach w Google pod hasłami związanymi z bezpłatnymi wydarzeniami, koncertami i innymi darmowymi imprezami. Reklamę można na nim dodawać na razie bezpłatnie we wszystkich kategoriach i podkategoriach. Więcej szczegółów na temat bezpłatnej reklamy znajdziecie tutaj Pozdrawiam i owocnego promowania swojej działalności.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2012-11-29 15:41 autor odpowiedzi: Romeczek212

    Ktoś już wcześniej napisał, że reklama to sztuka i że trzeba mieć nowatorski pomysł ale nikt nie powiedział o najważniejszym: reklama musi dotrzeć do tego, kto jest potencjalnym odbiorcą. Dlatego komuś kto szuka klientów wśród np. studentów polecam reklamę na odbitkach ksero. jest tylko kilka takich agencji reklamowych w Polsce, reklamowałem się tam jak udzielałem lekcji z francuskiego. kosztowało mnie to 240zl/ miesiąc a efekt był taki, że oddawałem swoje lekcje znajomym, bo nie miałem już czasu na ich prowadzenie. Firma, która oferuje takie usługi w Warszawie to advertart.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2013-07-04 18:36 autor odpowiedzi: otro

    Już dawno przestałem wierzyć w reklamę papierową. W dzisiejszych czasach kiedy na ulicach wciskają nam setki ulotek a żeby się dostać do własnej skrzynki pocztowej trzeba się najpierw przekopać przez stertę reklam ... ludzie nie czytają ulotek (szkoda drzew)
    Warto skoncentrować swoje wysiłki na reklamie w sieci, utworzyć fanpage, stworzyć stronę firmową i dobrze ją wypozycjonować, dodać firmę do katalogów takich jak pkt, firmy.net czy www.firmas.pl. Nie warto tracić czasu na ulotki ... szkoda drzew :-)

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2013-07-05 08:47 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Witam,

    wiele osób słusznie zauważyło, że najbardziej efektywną formą reklamy jest Internet. Nie padł jednak argument, że jest to również jedna z najtańszych propozycji. Aby jednak przyniosła oczekiwany efekt, należy dostosować się do wymagań Google i na bieżąco śledzić wprowadzane przez nich zmiany w algorytmie, trendy oraz korzystać już nie tylko z pozycjonowania i linków sponsorowanych, ale połączyć je z prowadzeniem kont firmowych na Facebook'u, Google+ czy Twitterze.

    Kilka osób słusznie zauważyło, że należy trafnie określić grupę docelową dla naszych produktów i usług. Dlatego warto zwrócić uwagę również na remarketing, czyli tzw. "reklamy śledzące".

    Połączenie tych wszystkich działań na pewno przyniesie porządane efekty. Trudno jednak robić to samemu, gdyż działania takie wymagają specjalistycznej wiedzy i są niestety czasochłonne (pozycjonowanie).Dlatego warto poświęcić chwilę czasu i poszukać w sieci firm, które oferują taką kompleksową usługę.

    Zapraszam na naszą stronę www, gdzie znajdziecie Państwo szczegóły dotyczące kompleksowej opieki nad stroną internetową:

    www.procreate.pl

    Życzę sukcesów i samych zadowolonych Klientów!

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2013-09-14 20:17 autor odpowiedzi: Fragles

    Sugeruję abyś najpierw wyróżnił się czymś na rynku co odróżni Twoją firmę od konkurencji. To musi być coś co ma wartość w oczach klienta. Gdy już się wyróżnisz to zbuduj skuteczny system poleceń Twojej firmy. Nie jest to łatwe ale daje najlepsze efekty. Pomyśl też o jakiś oryginalnych gadżetach reklamowych które mógłbyś wręczyć swoim klientom aby pamiętali o Tobie. Tylko nie jakieś pendrivy, smycze czy inne oklepane już wynalazki. To też musi być coś co wyróżni Cię na rynku. Powodzenia.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Marketing / Reklama / PR

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy