eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / Finanse › Jak zaksięgować wyciąg bankowy?


2013-03-07 12:25 autor: beatus57

5 975 odsłon

Jak zaksięgować wyciąg bankowy?

Witam! Bardzo proszę o pomoc. Mam wyciąg bankowy za okres 04.12.2013 - 03.01.2013 z datą zaksięgowania operacji 03.01.2013 r. Czy księguję go do roku 2012 czy 2013? Dziękuję!

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • EKSPERT Najlepsza odpowiedź

    2013-03-07 12:26 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Jeśli bank zaksięgował operacje na Twoim koncie z dniem 03.01. to nie masz wyboru. Księgujesz jak bank.

    beatus57 skomentował/a odpowiedź 2013-03-07 12:39

    dziękuję bardzo serdecznie

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Korygowanie zapisów w KPiR: jakie dokumenty?

    Korygowanie zapisów w KPiR: jakie dokumenty?

    Posiadane dokumenty stanowiące podstawę dokonywania zapisów w podatkowej księdze przychodów i rozchodów nie zawsze odzwierciedlają stan rzeczywisty. Co za tym idzie, dokonane wpisy w księdze podatkowej mogą wymagać skorygowania. Operacji ...

  • Jak księgować faktury za faktoring?

    Jak księgować faktury za faktoring?

    Na pierwszy rzut okaz rozliczenie usługi faktoringu może wydawać się banalnie proste. Fakturę od firmy faktoringowej wrzucamy w koszty i po sprawie. W rzeczywistości sprawa jest bardziej skomplikowana, a jej rozwiązanie zależy w ...

  • Korekta in plus faktury sprzedaży - jak i kiedy rozliczyć?

    Korekta in plus faktury sprzedaży - jak i kiedy rozliczyć?

    Wysoka inflacja jest odczuwalna w wielu sektorach gospodarki. Nie jest ona obca również podmiotom zajmującym się wynajmem nieruchomości. Wielu wynajmujących próbuje zwiększyć wynagrodzenie za swoje usługi nie tylko na przyszłość, ale ...

  • Zamknięcie roku podatkowego - o tym przedsiębiorca powinien pamiętać

    Zamknięcie roku podatkowego - o tym przedsiębiorca powinien pamiętać

    Koniec roku podatkowego wiąże się m.in. z koniecznością złożenia do Urzędu Skarbowego zeznania rocznego. Przedtem przedsiębiorca powinien jednak pamiętać też o innych czynnościach związanych z prowadzeniem księgowości swojej firmy ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania