eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / Finanse › Jak zaksięgować dotację na działalność z UP?


2014-02-11 07:39 autor: kaśka1001

2 776 odsłon

Jak zaksięgować dotację na działalność z UP?

Rozpoczęłam działalność, prowadzę PKPiR. Jak mam ująć i zaksięgować dotację z otrzymanych środków? Zakupiłam wyposażenie oraz komputer i program. Czy mogę odliczyć VAT i kiedy?

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Zakup usług hotelowych bez odliczenia VAT

    Zakup usług hotelowych bez odliczenia VAT

    Usługi noclegowe nie dają prawa do odliczenia podatku naliczonego. Nie zmienia tego fakt, że dany podmiot nabył je w celu dalszej odsprzedaży - uznał Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie w interpretacji indywidualnej z dnia 18.10.2016 r. nr ...

  • Jak rozliczać samochód elektryczny w firmie?

    Jak rozliczać samochód elektryczny w firmie?

    W ostatnich latach wzrosła popularność samochodów elektrycznych, nie tylko ze względów środowiskowych, ale i ekonomicznych. Również przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wykorzystywanie w swojej działalności gospodarczej aut ...

  • Odliczenie VAT od miejsca parkingowego

    Odliczenie VAT od miejsca parkingowego

    Spółce przysługuje pełne prawo do odliczenia podatku naliczonego od najmu miejsca parkingowego, na którym mogą być parkowane zarówno samochody osobowe spółki, jej pracowników jak i kontrahentów - uznał Dyrektor Krajowej Informacji ...

  • Zakup towarów handlowych na przełomie roku w księdze podatkowej

    Zakup towarów handlowych na przełomie roku w księdze podatkowej

    Przedsiębiorcy prowadzący podatkową księgę przychodów i rozchodów metodą uproszczoną z reguły księgują koszty w dacie wystawienia dokumentu potwierdzającego poniesienie kosztu. Jest to z reguły data wystawienia faktury czy rachunku. Od ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania